Rzeszów - Niedziela, 24.11.2024
Reklama

Jak stworzyć biznesową stronę internetową w Rzeszowie która sprzedaje?

Dodano:

Materiał zewnętrzny
Materiał zewnętrzny
Tworzenie stron internetowych typu biznesowego dla lokalnych przedsiębiorców powinno być odpowiednio dopasowane do potrzeb docelowej grupy odbiorców oraz wskazywać na kierunkowość biznesu lokalnego w Rzeszowie. W przypadku jeżeli firma działa tylko lokalnie warto uwzględnić odpowiednią strukturę strony i jej optymalizację na frazy kluczowe związane z miastem Rzeszów i okolicą. Dzięki temu będziesz w stanie generować ruch do strony z zapytań na Twoje frazy kluczowe z urządzeń mobilnych oraz desktop. Zobacz jak przygotować się do tworzenia strony internetowej która generuje ruch z fraz lokalnych, co potrzebne jest aby była ona widoczna i na co zwrócić uwagę podczas projektowania architektury oraz użyteczności UX.

Sama strona internetowa nie sprzedaje bez właściwego zbudowania UX oraz SEO

Pod tym hasłem kryje się kilka ważnych punktów na które należy zwrócić uwagę projektując stronę internetową. Tworzenie stron internetowych w Rzeszowie to nic innego jak:
  1. przygotowanie i zaprojektowanie profilu idealnego Klienta, tak by strona była dopasowana do konkretnego typu odbiorcy. Warto zdefiniować z zaprojektować persony: ich potrzeby względem tego co chce zrobić użytkownik lub co powinien zrobić wchodząc na Twoją stronę internetową,
  2. spójna grafika strony internetowej z Twoją marką,
  3. budowa tematyczności podstron wg. przeprowadzonej analizy fraz kluczowych, dzięki czemu Twoja strona www zacznie budować widocznosć w wyszukiwarce
  4. zdefiniowanie celów oraz konwersji ze strony internetowej.

Co należy zrobić przed podjęciem procesu tworzenia strony internetowej ?

Podstawowym pytaniem przed procesem tworzenia strony internetowej powinno być: 
  • Kim jest mój Klient oraz czego szuka na mojej stronie internetowej ? 
  • Dlaczego ma skorzystać z mojej oferty lub usługi. 
  • Czy moim Klientem jest jedna grupa docelowa, a może są to różne osoby szukające usługi na kilka sposobów ? Jeżeli tak to w jaki sposób mogą próbować znaleźć moją firmę i jej ofertę. Być może wartościowe materiały, poradnik, blog będzie budował zaufanie i generował również ruch z zapytań niszowych ?


Research SEO - czyli sprawdź co wpisują Klienci

Dzięki wykonaniu researchu SEO oraz utworzeniu silosów tematycznych Twoja strona internetowa zdobęcie odpowiednie zaufanie i wartość dla Google co jest istotne z punktu widzenia budowania widoczności. Research SEO pokaże jakie frazy kluczowe generują ruch oraz pozwoli wyodrębnić frazy główne, poboczne oraz dopełniające które istotne są aby również znalazły się na konkretnych podstronach. 

Tworzenie silosów tematycznych

Dzięki przypisaniu fraz do odpowiedniej podstrony Twoja strona internetowa będzie konkretnymi podstronami budowała widoczność na każde z głównych fraz kluczowych. Dodatkowo w przypadku lokalnego biznesu w Rzeszowie powinieneś utworzyć dedykowane podstrony zawierające w adresie url miasto. W treści należy uwzględnić lokalizację tworząc zarówno nagłówki np: tworzenie stron w Rzeszowie jak i nasycić content słowem ‘Rzeszów’. W przypadku usług dobrym pomysłem jest zbudowanie prostych podstron ogólnych dla użytkownika dostępnych z menu głównego oraz dodatkowych generujących ruch z zapytań lokalnych. W przypadku trudniejszych fraz może okazać się że będą one potrzebować dość dużej ilości treści.

Content który wyczerpuje temat i odpowiada na zapytania użytkowników

Tworząc content który zawiera frazy kluczowe automatycznie poprawia widoczność każdej z podstron tworząc tzw. top authority content czyli content pokrywający dany temat.

Tworzenie stron internetowych dla lokalnego biznesu 

Dzięki zaprojektowaniu struktury strony internetowej uwzględniającej frazy kluczowe główne oraz lokalne wdrożenie dodatkowych podstron lokalne z których to będziemy generować ruch na zapytania typu : strony internetowe + Rzeszów, pozycjonowanie stron + Rzeszów lub dowolna inna fraza z miastem. Zobacz jak poprawnie tworzyć strony lokalne dla firm.
Reklama
Projekt strony internetowej dopasowany do grupy odbiorców

Sama strona www jak już powiedzieliśmy wcześniej nie sprzedaje. Jeżeli poprawnie określisz profil Klienta, zbudujesz widoczność strony w wyszukiwarce, wprowadzisz wartościowy content który generuje leady, może okazać się że sama grafika tj: projekt graficzny nie przekonuje do zakupu. Problemem stron internetowych często jest brak logiki w poruszaniu się po niej (zły ux design lub problemy ze stroną w wersji responsywnej), zła komunikacja i brak spójności wizualnej strony internetowej z ogólnym wizerunkiem marki. 

Jeżeli Twoją grupą docelową są kobiety w ciąży czy młode kobiety które szukają produktów w pierwszym etapie ciąży musisz odpowiednio poprzez projekt graficzny budować skojarzenia. Informacja tekstowa powinna być spójna z warstwą wizualną. 

Właściwa optymalizacja SEO strony internetowej

Ostatnim etapem wdrażania analizy SEO w procesie tworzenia strony www jest optymalizacja strony internetowej tj: szereg działań które mają na celu pokazanie algorytmom Google tematyczności strony www i zbudowanie jej widoczności wg. wytycznych Google m.in: odpowiednio przejrzysty kod html, css, który odpowiedzialny jest za szybkie wczytanie zasobów strony internetowej, przygotowanie contentu i grafik pod frazy kluczowe. Więcej znajdziesz na stronie agencji Hauerpower.

Do optymalizacji strony zaliczamy m.in:
  • Odpowiednie zoptymalizowane znaczników meta title i description. Dzięki analizie fraz i utworzeniu silosów tematycznych będziesz w stanie odpowiednio przypisać frazę główną do każdej podstrony Twojej strony internetowej, dodatkowo budując jej widoczność na powiązane z nią frazy kluczowe. 
  • Zbudowanie struktury dokumentu wg. opisanych powyżej zasad konstrukcji dla treści.
  • Wykonaniu linkowania wewnętrznego przekazującego moc SEO między podstronami,
  • Odpowiednio zoptymalizowany kod frontend,

Znaczniki meta title i description

Odpowiednie i naturalne ułożenie opisów meta zawierających frazę kluczową główną jest podstawą optymalizacji podstron. Również treści podstrony należy odpowiednio wyposażyć w nagłówki h1, h2 i h3 które zawierać powinny najważniejsze słowa kluczowe w formie naturalnych zwrotów. 

Należy pamiętać o odpowiedniej strukturze contentu na stronie internetowej. Każda podstrona powinna posiadać strukturę tekstu opisanego znacznikami :

Znacznik h1

Używamy tylko raz na stronie i jest to najważniejszy nagłówek mówiący o tematyczności podstrony

Znaczniki h2-h3

Odpowiednio użyte potrafią bardzo dobrze wpłynąć na widoczność podstrony. W projekcie graficznym oraz na etapie prototypowania należy uwzględnić odpowiednią ich ilość w zależności od tego co wykaże analiza i research SEO. W przypadku kiedy podstrona potrzebuje większej ilości treści należy podzielić treść akapity oznaczając je odpowiednio jednym głównym nagłówkiem h2 z zagnieżdżonymi nagłówkami h3. W ten sposób budujemy content w formie czytelnej dla użytkownika i algorytmów Google.

Nazewnictwo obrazów i opisy ALT

Zamiast nazywać obrazy np: 011.jpg warto tworzyć nazwy plików powiązane z tematycznością danej podstorny lub to co zawierają. Warto wykorzystywać opisy alt dla zdjęć aby podnieść ilość treści oraz powiązać tematycznie opisy zdjęć z ogólną tematyką podstrony.

 
Źródło: Art. zewnętrzny
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Jakie okładziny ścienne efektownie wzbogacą i dodadzą stylu wnętrzu - wzory i kolorystyka kamienia na ścianę

Gwarantujemy, że nic nie dostarczy Twoim wnętrzom takiej klasy i estetyki, jak okładziny kamienne na ścianie. Są one z pewnością kojarzone z luksusowym i eleganckim stylem, który pozwoli Ci urządzić niemalże każde...

Artykuł sponsorowany

Resovia podejmie na swoim boisku Odrę!

​W najbliższej kolejce rozgrywek 1. Ligi Resovia Rzeszów podejmie na swoim boisku Odrę Opole. Czy Wikingowie Południa przełamią się w wyjazdowej rywalizacji z tym przeciwnikiem? W tym tekście sprawdzimy, jak prezentują się...

Artykuł sponsorowany

Wstąp do Klubu Flex i zgarniaj kody promocyjne

Najbardziej innowacyjna usługa Orange, czyli Flex, to nie tylko elastyczna oferta bez zobowiązań, wygodne zarządzanie kontem czy automatyczne płatności. Sprawdź, czym jest Klub Orange Flex i zobacz, jakie kody promocyjne w nim...

Artykuł sponsorowany

Najzdrowsze kolacje - co jeść przed snem?

Kwestia zdrowego jedzenia przed snem owiana jest wieloma mitami. Jedni twierdzą, że najzdrowsze jest całkowite zrezygnowanie z kolacji. Inni zaś, że najlepiej spożywać lekkostrawne posiłki, a ich sprzymierzeńcem w wieczornym jadłospisie są...

Artykuł sponsorowany

Gdzie kupić dobre damskie spodnie dresowe, które się nie mechacą?

Już od wielu sezonów wśród modowych trendów znajdują się spodnie dresowe damskie. Ich wybór jest bardzo szeroki, przy czym bardzo duże znaczenie ma materiał, z jakiego zostały uszyte. Warto zwracać uwagę na...

Artykuł sponsorowany

Jakie cechy są przydatne w pracy opiekunki?

Każdy wykonywany zawód wymaga innych, specjalnych predyspozycji. Przeglądając oferty pracy niejednokrotnie zastanawiamy się, czy akurat ta jest dla nas odpowiednia. Pod uwagę bierze się wiele czynników, od wykształcenia po cechy osobowości.

Artykuł sponsorowany

Buty na każdą okazję - ile par warto posiadać w szafie?

Nie ma najmniejszej wątpliwości, że większość kobiet ma słabość do butów. Pamiętaj jednak, że liczy się nie tyle ilość, ile jakość. Jakie obuwie i ile par warto posiadać w szafie?

Artykuł sponsorowany

Marketing szeptany w internecie – przykłady

Opinie, komentarze, recenzje, opisy czy specjalistyczne analizy produktu to przykładowe zastosowania dla działań, które tworzą marketing szeptany w internecie. Odpowiedzialni za takie projekty muszą unikać jakichkolwiek bezpośrednich lub – co gorsza –...

Reklama