Rzeszów - Piątek, 31.01.2025
Reklama

Jak stworzyć biznesową stronę internetową w Rzeszowie która sprzedaje?

Dodano:

Materiał zewnętrzny
Materiał zewnętrzny
Tworzenie stron internetowych typu biznesowego dla lokalnych przedsiębiorców powinno być odpowiednio dopasowane do potrzeb docelowej grupy odbiorców oraz wskazywać na kierunkowość biznesu lokalnego w Rzeszowie. W przypadku jeżeli firma działa tylko lokalnie warto uwzględnić odpowiednią strukturę strony i jej optymalizację na frazy kluczowe związane z miastem Rzeszów i okolicą. Dzięki temu będziesz w stanie generować ruch do strony z zapytań na Twoje frazy kluczowe z urządzeń mobilnych oraz desktop. Zobacz jak przygotować się do tworzenia strony internetowej która generuje ruch z fraz lokalnych, co potrzebne jest aby była ona widoczna i na co zwrócić uwagę podczas projektowania architektury oraz użyteczności UX.

Sama strona internetowa nie sprzedaje bez właściwego zbudowania UX oraz SEO

Pod tym hasłem kryje się kilka ważnych punktów na które należy zwrócić uwagę projektując stronę internetową. Tworzenie stron internetowych w Rzeszowie to nic innego jak:
  1. przygotowanie i zaprojektowanie profilu idealnego Klienta, tak by strona była dopasowana do konkretnego typu odbiorcy. Warto zdefiniować z zaprojektować persony: ich potrzeby względem tego co chce zrobić użytkownik lub co powinien zrobić wchodząc na Twoją stronę internetową,
  2. spójna grafika strony internetowej z Twoją marką,
  3. budowa tematyczności podstron wg. przeprowadzonej analizy fraz kluczowych, dzięki czemu Twoja strona www zacznie budować widocznosć w wyszukiwarce
  4. zdefiniowanie celów oraz konwersji ze strony internetowej.

Co należy zrobić przed podjęciem procesu tworzenia strony internetowej ?

Podstawowym pytaniem przed procesem tworzenia strony internetowej powinno być: 
  • Kim jest mój Klient oraz czego szuka na mojej stronie internetowej ? 
  • Dlaczego ma skorzystać z mojej oferty lub usługi. 
  • Czy moim Klientem jest jedna grupa docelowa, a może są to różne osoby szukające usługi na kilka sposobów ? Jeżeli tak to w jaki sposób mogą próbować znaleźć moją firmę i jej ofertę. Być może wartościowe materiały, poradnik, blog będzie budował zaufanie i generował również ruch z zapytań niszowych ?


Research SEO - czyli sprawdź co wpisują Klienci

Dzięki wykonaniu researchu SEO oraz utworzeniu silosów tematycznych Twoja strona internetowa zdobęcie odpowiednie zaufanie i wartość dla Google co jest istotne z punktu widzenia budowania widoczności. Research SEO pokaże jakie frazy kluczowe generują ruch oraz pozwoli wyodrębnić frazy główne, poboczne oraz dopełniające które istotne są aby również znalazły się na konkretnych podstronach. 

Tworzenie silosów tematycznych

Dzięki przypisaniu fraz do odpowiedniej podstrony Twoja strona internetowa będzie konkretnymi podstronami budowała widoczność na każde z głównych fraz kluczowych. Dodatkowo w przypadku lokalnego biznesu w Rzeszowie powinieneś utworzyć dedykowane podstrony zawierające w adresie url miasto. W treści należy uwzględnić lokalizację tworząc zarówno nagłówki np: tworzenie stron w Rzeszowie jak i nasycić content słowem ‘Rzeszów’. W przypadku usług dobrym pomysłem jest zbudowanie prostych podstron ogólnych dla użytkownika dostępnych z menu głównego oraz dodatkowych generujących ruch z zapytań lokalnych. W przypadku trudniejszych fraz może okazać się że będą one potrzebować dość dużej ilości treści.

Content który wyczerpuje temat i odpowiada na zapytania użytkowników

Tworząc content który zawiera frazy kluczowe automatycznie poprawia widoczność każdej z podstron tworząc tzw. top authority content czyli content pokrywający dany temat.

Tworzenie stron internetowych dla lokalnego biznesu 

Dzięki zaprojektowaniu struktury strony internetowej uwzględniającej frazy kluczowe główne oraz lokalne wdrożenie dodatkowych podstron lokalne z których to będziemy generować ruch na zapytania typu : strony internetowe + Rzeszów, pozycjonowanie stron + Rzeszów lub dowolna inna fraza z miastem. Zobacz jak poprawnie tworzyć strony lokalne dla firm.
Reklama
Projekt strony internetowej dopasowany do grupy odbiorców

Sama strona www jak już powiedzieliśmy wcześniej nie sprzedaje. Jeżeli poprawnie określisz profil Klienta, zbudujesz widoczność strony w wyszukiwarce, wprowadzisz wartościowy content który generuje leady, może okazać się że sama grafika tj: projekt graficzny nie przekonuje do zakupu. Problemem stron internetowych często jest brak logiki w poruszaniu się po niej (zły ux design lub problemy ze stroną w wersji responsywnej), zła komunikacja i brak spójności wizualnej strony internetowej z ogólnym wizerunkiem marki. 

Jeżeli Twoją grupą docelową są kobiety w ciąży czy młode kobiety które szukają produktów w pierwszym etapie ciąży musisz odpowiednio poprzez projekt graficzny budować skojarzenia. Informacja tekstowa powinna być spójna z warstwą wizualną. 

Właściwa optymalizacja SEO strony internetowej

Ostatnim etapem wdrażania analizy SEO w procesie tworzenia strony www jest optymalizacja strony internetowej tj: szereg działań które mają na celu pokazanie algorytmom Google tematyczności strony www i zbudowanie jej widoczności wg. wytycznych Google m.in: odpowiednio przejrzysty kod html, css, który odpowiedzialny jest za szybkie wczytanie zasobów strony internetowej, przygotowanie contentu i grafik pod frazy kluczowe. Więcej znajdziesz na stronie agencji Hauerpower.

Do optymalizacji strony zaliczamy m.in:
  • Odpowiednie zoptymalizowane znaczników meta title i description. Dzięki analizie fraz i utworzeniu silosów tematycznych będziesz w stanie odpowiednio przypisać frazę główną do każdej podstrony Twojej strony internetowej, dodatkowo budując jej widoczność na powiązane z nią frazy kluczowe. 
  • Zbudowanie struktury dokumentu wg. opisanych powyżej zasad konstrukcji dla treści.
  • Wykonaniu linkowania wewnętrznego przekazującego moc SEO między podstronami,
  • Odpowiednio zoptymalizowany kod frontend,

Znaczniki meta title i description

Odpowiednie i naturalne ułożenie opisów meta zawierających frazę kluczową główną jest podstawą optymalizacji podstron. Również treści podstrony należy odpowiednio wyposażyć w nagłówki h1, h2 i h3 które zawierać powinny najważniejsze słowa kluczowe w formie naturalnych zwrotów. 

Należy pamiętać o odpowiedniej strukturze contentu na stronie internetowej. Każda podstrona powinna posiadać strukturę tekstu opisanego znacznikami :

Znacznik h1

Używamy tylko raz na stronie i jest to najważniejszy nagłówek mówiący o tematyczności podstrony

Znaczniki h2-h3

Odpowiednio użyte potrafią bardzo dobrze wpłynąć na widoczność podstrony. W projekcie graficznym oraz na etapie prototypowania należy uwzględnić odpowiednią ich ilość w zależności od tego co wykaże analiza i research SEO. W przypadku kiedy podstrona potrzebuje większej ilości treści należy podzielić treść akapity oznaczając je odpowiednio jednym głównym nagłówkiem h2 z zagnieżdżonymi nagłówkami h3. W ten sposób budujemy content w formie czytelnej dla użytkownika i algorytmów Google.

Nazewnictwo obrazów i opisy ALT

Zamiast nazywać obrazy np: 011.jpg warto tworzyć nazwy plików powiązane z tematycznością danej podstorny lub to co zawierają. Warto wykorzystywać opisy alt dla zdjęć aby podnieść ilość treści oraz powiązać tematycznie opisy zdjęć z ogólną tematyką podstrony.

 
Źródło: Art. zewnętrzny
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Najlepsze gry online dla dwóch graczy: grajcie razem!

Online'owe gry na dwie osoby to świetny sposób na zacieśnienie więzi i wspólną zabawę, niezależnie od tego, czy jesteście parą, przyjaciółmi, czy rodzeństwem. Poniżej przedstawiamy zestawienie gier z różnych gatunków, które oferują...

Artykuł sponsorowany

Cyberbezpieczeństwo w osobistym i biznesowym użytkowaniu urządzeń mobilnych

Korzystanie z urządzeń mobilnych stało się integralną częścią życia osobistego i biznesowego. Od sprawdzania poczty e-mail po zarządzanie finansami, nasze smartfony są repozytoriami poufnych danych i kluczowymi kanałami komunikacji. Jednak wraz z...

Artykuł sponsorowany

Łóżka kontynentalne – modne i stylowe rozwiązanie do każdej sypialni

Sypialnia to miejsce, w którym spędzasz jedną trzecią swojego życia. Warto więc zadbać, aby była przestrzenią sprzyjającą relaksowi i regeneracji. Najważniejszym elementem każdej sypialni jest łóżko, które nie tylko wpływa na jakość...

Artykuł sponsorowany

Posiadasz cechy lidera i lubisz mieć porządek w papierach? Poznaj studia licencjackie dla Ciebie!

Dzisiejsze firmy i organizacje nieustannie poszukują talentów, którym niestraszne prowadzenie zespołu i takich, którzy łatwo dostosowują swoją pracę do ciągle zmieniających się przepisów prawa. Studia w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego sprawią, że...

Artykuł sponsorowany

Zmęczony po całym dniu? Sprawdź, jak fotel masujący może odmienić Twój relaks!

Wyobraź sobie, że wracasz do domu po ciężkim dniu. Siadasz w fotelu, a przemyślane ruchy ramion masujących zaczynają rozluźniać napięte mięśnie. W końcu możesz odetchnąć i znaleźć chwilę dla siebie. Brzmi dobrze,...

Artykuł sponsorowany

Jak uniknąć typowych oszustw na rynku samochodów używanych

Każdego dnia portale ogłoszeniowe z używanymi samochodami pękają w szwach. W ten sposób można przecież nie tylko sporo zaoszczędzić, ale i trafić naprawdę świetnej jakości auto, które służyć nam będzie przez kolejne...

Artykuł sponsorowany

Delegacja zagraniczna. Jak się do niej przygotować?

Delegacja zagraniczna to doskonała okazja do rozwoju zawodowego, nawiązania międzynarodowych kontaktów i zdobycia nowych doświadczeń. Aby przebiegła pomyślnie, warto się do niej odpowiednio przygotować. Dowiedz się, jak bez stresu zorganizować zagraniczny wyjazd...

Artykuł sponsorowany

Znaczenie promocji w strategii marketingowej

Promocje odgrywają kluczową rolę w strategii marketingowej każdej firmy, pomagając przyciągnąć nowych klientów i budować lojalność tych obecnych. Odpowiednio zaplanowane kampanie promocyjne mogą skutecznie zwiększyć rozpoznawalność marki, sprzedaż i zaangażowanie odbiorców. Sprawdź,...

Reklama