PRZEMYŚL. Rejestracja w przemyskim szpitalu będzie szybka i sprawna, wszystko to dzięki otwarciu centrali telefonicznej.
Pod jednym numerem telefonu stacjonarnego (16) 736 05 00, pacjenci mogą załatwić sprawy w 23 poradniach znajdujących się przy ul. Monte Cassino i Sportowej. To duże ułatwienie dla pacjentów. Przeszłością stały się problemy z długim czasem oczekiwania na połączenie i kolejki w rejestracji. Koszt inwestycji to ponad 200 tys. złotych.
„Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw pacjentom i ich oczekiwaniom. Biorąc pod uwagę fakt, że wcześniej były poważne problemy z rejestracją, to właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie call center. Należy zaznaczyć, że w naszym regionie niewiele szpitali posiada taki system” – wyjaśniał dyrektor szpitala Piotr Ciompa.
System został uruchomiony w maju 2018 roku i od tego czasu do stycznia 2019 odebrano kilkadziesiąt tysięcy połączeń. Obecnie prawie połowa pacjentów rejestruję się przez call center, który stał się kolejnym krokiem na drodze do poprawy świadczonych przez szpital usług.
Inwestycja umożliwiła nie tylko skrócenie czasu umówienia wizyty u specjalisty, ale także przyjmowanie telefoniczne zleceń na wypisywanie recept w POZ.
„Czas wdrażania i funkcjonowania Centralnej Rejestracji Telefonicznej pokazał, że pacjenci w tym zakresie chętniej korzystają z usług rejestracji w naszym szpitalu” – podkreślił dyrektor szpitala.
Pod jednym numerem telefonu stacjonarnego (16) 736 05 00, pacjenci mogą załatwić sprawy w 23 poradniach znajdujących się przy ul. Monte Cassino i Sportowej. To duże ułatwienie dla pacjentów. Przeszłością stały się problemy z długim czasem oczekiwania na połączenie i kolejki w rejestracji. Koszt inwestycji to ponad 200 tys. złotych.
„Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw pacjentom i ich oczekiwaniom. Biorąc pod uwagę fakt, że wcześniej były poważne problemy z rejestracją, to właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie call center. Należy zaznaczyć, że w naszym regionie niewiele szpitali posiada taki system” – wyjaśniał dyrektor szpitala Piotr Ciompa.
Reklama
Inwestycja umożliwiła nie tylko skrócenie czasu umówienia wizyty u specjalisty, ale także przyjmowanie telefoniczne zleceń na wypisywanie recept w POZ.
„Czas wdrażania i funkcjonowania Centralnej Rejestracji Telefonicznej pokazał, że pacjenci w tym zakresie chętniej korzystają z usług rejestracji w naszym szpitalu” – podkreślił dyrektor szpitala.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz