Pod jednym numerem telefonu stacjonarnego (16) 736 05 00, pacjenci mogą załatwić sprawy w 23 poradniach znajdujących się przy ul. Monte Cassino i Sportowej. To duże ułatwienie dla pacjentów. Przeszłością stały się problemy z długim czasem oczekiwania na połączenie i kolejki w rejestracji. Koszt inwestycji to ponad 200 tys. złotych.
„Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw pacjentom i ich oczekiwaniom. Biorąc pod uwagę fakt, że wcześniej były poważne problemy z rejestracją, to właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie call center. Należy zaznaczyć, że w naszym regionie niewiele szpitali posiada taki system” – wyjaśniał dyrektor szpitala Piotr Ciompa.
Inwestycja umożliwiła nie tylko skrócenie czasu umówienia wizyty u specjalisty, ale także przyjmowanie telefoniczne zleceń na wypisywanie recept w POZ.
„Czas wdrażania i funkcjonowania Centralnej Rejestracji Telefonicznej pokazał, że pacjenci w tym zakresie chętniej korzystają z usług rejestracji w naszym szpitalu” – podkreślił dyrektor szpitala.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz