Rzeszów - Środa, 27.11.2024
Reklama

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

Dodano:

fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.
 
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
 
Aby załatwić osobiście sprawę w urzędzie, należy wcześniej uzgodnić konkretną godzinę wizyty za pośrednictwem telefonu lub maila. Klienci powinni pojawić się 10 min przed zaplanowaną wizytą i oczekiwać przed wejściem do budynku. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
 
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
 
W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:
 
- budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
- budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
- w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

W trakcie wizyty w Urzędzie klienci muszą stosować się do wytycznych przeciwepidemicznych, tj. zakrywać usta i nos, np. maseczką, odsłonić twarz w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu, dezynfekować ręce po wejściu do budynku, zachować dystans 2 metrów od pozostałych klientów.
 
Reklama
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
 
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:
 
budynek PUW w Rzeszowie:
klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego),
w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;

w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.

Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
 
Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:
 
w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich; w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

300 laptopów dla uczniów podkarpackich szkół od Asseco

PODKARPACIE. Firma Asseco rusza z akcją charytatywną #AssecoDzieciom, w ramach której ufunduje 300 laptopów. Inicjatywa skierowana jest do dzieci i młodzieży z terenu Rzeszowa i woj. podkarpackiego.

Podkarpacie

Ruszyła 21. edycja Szlachetnej Paczki. Na wsparcie, jak co roku, czekają tysiące rodzin

​Otwarta jest już baza rodzin Szlachetnej Paczki. Od ub. soboty przez kolejne cztery tygodnie będzie można wybrać rodzinę, której chcemy pomóc. 

Podkarpacie

Koronawirus na Podkarpaciu. Ponad 700 zakażeń, zmarło 15 osób [16.11.2021]

PODKARPACIE. W porannym raporcie Ministerstwo Zdrowia potwierdziło 702 nowe przypadki zakażenia koronawirusem w województwie podkarpackim. Kolejnych 581 osób wyzdrowiało. 

Podkarpacie

W czwartek zawyją syreny alarmowe

PODKARPACIE. Dwa głośne sygnały alarmowe zostaną wyemitowane w najbliższy czwartek, 18 listopada.

Podkarpacie

Coraz więcej stulatków na Podkarpaciu

PODKARPACIE. Już 122 osoby z terenu woj. podkarpackiego pobierają z ZUS świadczenie honorowe z tytułu ukończenia 100 lat.

Podkarpacie

Koronawirus na Podkarpaciu. Ponad 300 zakażeń, 4 zgony [15.11.2021]

PODKARPACIE. W porannym raporcie Ministerstwo Zdrowia potwierdziło 322 nowych przypadków zakażeń koronawirusem w województwie podkarpackim. Kolejnych 718 osób wyzdrowiało.

Podkarpacie

Koronawirus. Nowe zakażenia i zgony na Podkarpaciu [12.11.2021]

PODKARPACIE. Ministerstwo Zdrowia potwierdziło dziś 636 nowych przypadków zakażenia COVID-19. Kolejne 504 osoby wyzdrowiały.

Podkarpacie

Koronawirus na Podkarpaciu. Blisko 800 zakażeń, 19 zgonów [10.11.2021]

PODKARPACIE. W porannym raporcie Ministerstwo Zdrowia potwierdziło 795 nowych przypadków zakażeń koronawirusem w województwie podkarpackim.

Reklama