Rzeszów - Czwartek, 27.02.2025
Reklama

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

Dodano:

fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.
 
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
 
Aby załatwić osobiście sprawę w urzędzie, należy wcześniej uzgodnić konkretną godzinę wizyty za pośrednictwem telefonu lub maila. Klienci powinni pojawić się 10 min przed zaplanowaną wizytą i oczekiwać przed wejściem do budynku. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
 
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
 
W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:
 
- budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
- budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
- w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

W trakcie wizyty w Urzędzie klienci muszą stosować się do wytycznych przeciwepidemicznych, tj. zakrywać usta i nos, np. maseczką, odsłonić twarz w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu, dezynfekować ręce po wejściu do budynku, zachować dystans 2 metrów od pozostałych klientów.
 
Reklama
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
 
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:
 
budynek PUW w Rzeszowie:
klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego),
w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;

w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.

Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
 
Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:
 
w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich; w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

Tragiczny wypadek na DK73 w Kołaczycach. 47-letni mężczyzna zginął na miejscu

PODKARPACIE. Jasielscy policjanci pracowali na miejscu wypadku, do którego doszło dziś po godz. 10:00 na drodze krajowej nr 73 w miejscowości Kołaczyce. Samochód osobowy zderzył się z dwiema ciężarówkami. Kierowca osobówki zginął...

Podkarpacie

Budowa obwodnicy Brzostku i Kołaczyc. 10 ofert w przetargu

PODKARPACIE. 10 ofert wpłynęło w przetargu na zaprojektowanie i budowę obwodnicy Brzostku i Kołaczyc. To jedna z trzech nowych obwodnic, które powstaną w ciągu drogi krajowej nr 73 pomiędzy Pilznem i Jasłem.

Podkarpacie

Tragiczny pożar domu w Pilźnie. Nie żyje kobieta i dwa psy

PODKARPACIE. Kobieta i dwa czworonogi zginęły w pożarze domu jednorodzinnego w miejscowości Pilzno w powiecie dębickim.

Podkarpacie

Zakończyła się budowa ronda w Dąbrówkach k. Łańcuta

PODKARPACIE. Około 5,5 mln zł kosztowała budowa ronda w miejscowości Dąbrówki w powiecie łańcuckim.

Podkarpacie

Nowa droga z Przemyśla w Bieszczady. Jest umowa na dokumentację projektową

PODKARPACIE. Dokumentacja projektowa obejmie m.in. koncepcję inwestycji, projekty budowlane oraz decyzje formalno-prawne niezbędne do realizacji.

Podkarpacie

Wypadek na DK77 w Tryńczy. Utrudnienia w ruchu

PODKARPACIE. Do godz. 12:00 mogą potrwać utrudnienia w ruchu na drodze krajowej nr 77 w miejscowości Tryńcza. Doszło tam do zderzenia dostawczego mercedesa z samochodem osobowym. Dwie osoby trafiły do szpitala. Policjanci...

Podkarpacie

Osiem podmiotów zainteresowanych budową obwodnicy Pilzna

PODKARPACIE. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad otworzyła oferty w przetargu na zaprojektowanie i budowę obwodnicy Pilzna. Różnica pomiędzy najtańszą i najdroższą wynosi niemal 40 mln zł.

Podkarpacie

Tragiczny wypadek na S19 w Rudniku nad Sanem. 1 osoba nie żyje

PODKARPACIE. 48-letni kierowca busa zginął w zderzeniu z tirem. Policjanci pod nadzorem prokuratora, wyjaśniają szczegółowe okoliczności tego tragicznego zdarzenia.

Reklama