Rzeszów - Wtorek, 26.11.2024
Reklama

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

Dodano:

fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.
 
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
 
Aby załatwić osobiście sprawę w urzędzie, należy wcześniej uzgodnić konkretną godzinę wizyty za pośrednictwem telefonu lub maila. Klienci powinni pojawić się 10 min przed zaplanowaną wizytą i oczekiwać przed wejściem do budynku. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
 
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
 
W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:
 
- budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
- budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
- w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

W trakcie wizyty w Urzędzie klienci muszą stosować się do wytycznych przeciwepidemicznych, tj. zakrywać usta i nos, np. maseczką, odsłonić twarz w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu, dezynfekować ręce po wejściu do budynku, zachować dystans 2 metrów od pozostałych klientów.
 
Reklama
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
 
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:
 
budynek PUW w Rzeszowie:
klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego),
w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;

w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.

Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
 
Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:
 
w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich; w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

Jest umowa na koncepcję programową dla kolejnej obwodnicy na Podkarpaciu

PODKARPACIE. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała umowę na wykonanie dokumentacji dla budowy obwodnicy Brzostku i Kołaczyc. Inwestycja realizowana jest w ramach rządowego programu budowy 100 obwodnic.

Podkarpacie

Koronawirus na Podkarpaciu. Nowy raport Ministerstwa Zdrowia [7.03.2022]

PODKARPACIE. W porannym raporcie Ministerstwo Zdrowia potwierdziło  48 zakażeń koronawirusem w województwie podkarpackim, w tym 1 ponowne zakażenie. Wyzdrowiało 181 osób. Nie odnotowano przypadków śmiertelnych.

Podkarpacie

Policjant z Mielca przyjął uchodźców do swojego domu

MIELEC. Policjant z wydziału prewencji mieleckiej komendy, przyjął pod swój dach dwie ukraińskie rodziny.

Podkarpacie

Ponad 140 nowych zakażeń koronawirusem na Podkarpaciu. Zmarło 13 osób [4.03.2022]

PODKARPACIE. W ciągu ostatniej doby w województwie podkarpackim potwierdzono 143 zakażenia koronawirusem, w tym 16 ponownych zakażeń. Zmarło 13 osób (12 z nich miało choroby współistniejące). Przybyło 194 ozdrowieńców.

Podkarpacie

Wykoleił się pociąg z uchodźcami z Ukrainy

PODKARPACIE. Jadący z Krościenka do Tarnowa pierwszy pociąg ewakuacyjny z uchodźcami z Ukrainy wykoleił się. Pociąg przewoził około 250 osób. Na szczęście nikomu nic się nie stało.

Podkarpacie

Koronawirus. Nowe zakażenia i zgony na Podkarpaciu [3.03.2022]

PODKARPACIE. Ministerstwo Zdrowia potwierdziło 168 zakażeń koronawirusem na Podkarpaciu, w tym 22 ponowne zakażenia.

Podkarpacie

Podkarpacie uruchamia dodatkowe pociągi dla uchodźców z Ukrainy

PODKARPACIE. Specjalnie dla osób uciekających z Ukrainy, uruchomiona zostanie nieużywana linia kolejowa 108 z Krościenka przesz Uherce do Zagórza.

Podkarpacie

W Przemyślu ruszyło Radio RMF Ukraina

PODKARPACIE. Grupa RMF uruchomiła radio RMF Ukraina z informacjami i poradami dla uchodźców. Stacja nadaje na częstotliwościach 98,6 FM przez całą dobę i nie emituje reklam.

Reklama