Rzeszów - Niedziela, 24.11.2024
Reklama

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

Dodano:

fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.
 
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
 
Aby załatwić osobiście sprawę w urzędzie, należy wcześniej uzgodnić konkretną godzinę wizyty za pośrednictwem telefonu lub maila. Klienci powinni pojawić się 10 min przed zaplanowaną wizytą i oczekiwać przed wejściem do budynku. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
 
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
 
W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:
 
- budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
- budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
- w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

W trakcie wizyty w Urzędzie klienci muszą stosować się do wytycznych przeciwepidemicznych, tj. zakrywać usta i nos, np. maseczką, odsłonić twarz w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu, dezynfekować ręce po wejściu do budynku, zachować dystans 2 metrów od pozostałych klientów.
 
Reklama
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
 
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:
 
budynek PUW w Rzeszowie:
klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego),
w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;

w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.

Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
 
Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:
 
w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich; w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

Znów będzie grzmiało na Podkarpaciu. IMGW wydało ostrzeżenia

PODKARPACIE. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał ostrzeżenia I i II stopnia przed burzami, jakie spodziewaną są dziś (12.07) w województwie podkarpackim.

Podkarpacie

Pożar marketu budowlanego w Krośnie. Akcja strażaków trwa już kilkadziesiąt godzin, utrudnienia w ruchu

KROSNO. Od wczoraj trwa akcja gaszenia pożaru pawilonu sieci Merkury Market w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 31. W szczytowym momencie w działaniach brało udział ponad 270 strażaków. W związku z pożarem część...

Podkarpacie

Na Podkarpaciu powstał nowoczesny kompleks penitencjarny dla kobiet

PODKARPACIE. Na obiekt składa się pawilon mieszkalny dla 200 skazanych kobiet oraz hala produkcyjna o powierzchni 800 m kw. umożliwiająca podjęcie pracy przez osadzone tam osoby.

Podkarpacie

Alert IMGW! Upały na Podkarpaciu, nawet 35 stopni Celsjusza

PODKARPACIE. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał ostrzeżenie II stopnia dotyczące upałów na terenie województwa podkarpackiego. W niektórych miejscach termometry pokażą nawet 35 stopni Celsjusza.

Podkarpacie

Grupa SPEED w akcji. Motocyklista pędził ponad 170 km/h w terenie zabudowanym

PODKARPACIE. Trzech motocyklistów zostało ukaranych wysokimi mandatami za szybką jazdę. Jeden z nich pędził aż 179 km/h w terenie zabudowanym.

Podkarpacie

Burze na Podkarpaciu. Ponad 300 interwencji strażaków

PODKARPACIE. Podkarpaccy strażacy usuwali skutki burz, które przeszły wczoraj nad regionem. Odnotowano 325 interwencji. Nikt nie został ranny.

Podkarpacie

Tragedia nad Jeziorem Solińskim. Utonął 59-letni mężczyzna

PODKARPACIE. Do tragicznego zdarzenia doszło wczoraj po godz. 16:00 na Jeziorze Solińskim w miejscowości Rajskie. Utonął 59-letni mieszkaniec powiatu krośnieńskiego.

Reklama