Rzeszów - Niedziela, 24.11.2024
Reklama

Bluzy z nadrukiem dla firmy - jak je zaprojektować? 5 zasad

Dodano:

Bluzy z nadrukiem stały się nieodłącznym elementem współczesnego marketingu. Projektowanie firmowych ubrań wymaga strategicznego podejścia i zrozumienia, co przyciąga uwagę docelowej grupy odbiorców. Przed przystąpieniem do tworzenia należy więc poznać kluczowe zasady, które pomogą stworzyć efektywny design. Oto 5 niezbędnych kwestii, które należy uwzględnić, aby bluzy z logo dla Twojej firmy były zarówno stylowe, jak i skuteczne w promocji. Przeczytaj!


1 - Dobór koloru 

Bluzy z nadrukiem mają za zadanie eksponowanie logotypu Twojej firmy. By je spełnić, potrzeba odpowiedniego tła.

Przyjrzyj się znakom, pod którymi występuje Twoja firma. Wybierz takie bluzy, które kontrastują z logo. Żaden element logotypu nie powinien zlewać się z barwą materiału. Jeśli wzór będzie urozmaicony kolorystycznie, bo tak nakazuje identyfikacja wizualna firmy, postaw na ubrania w neutralnych kolorach - białym, czarnym, szarym czy beżowym.

Unikaj używania zbyt wielu kolorów w jednym projekcie. Najlepiej jest ograniczyć się do trzech, maksymalnie czterech barw. 

2 - Wyznaczenie niezbędnych elementów

Logo to najbardziej rozpoznawalny element identyfikacji wizualnej firmy, dlatego powinno być umieszczone w widocznym miejscu na bluzie. Drugim kluczowym elementem jest nazwa firmy. Umieść ją pod logo lub wkomponuj w nie - skorzystaj z pomocy profesjonalnego grafika, a efekt na pewno będzie zadowalający. 

Logo i nazwa są najważniejsze. Możesz ograniczyć projekt tylko do nich. 

Jeśli chcesz umieścić na bluzie hasło firmy, dane kontaktowe, informację o stanowisku czy jakikolwiek inny komunikat dla klientów, bądź ostrożny. Nadmiar tekstu na bluzie to coś, czego zdecydowanie należy unikać. Zastanów się, czy dodatkowe elementy na pewno są potrzebne. Może hasło znajduje się już na ścianie siedziby, a każdy klient i tak dostaje wizytówkę z danymi?

3 - Określenie wielkości i umiejscowienia wzoru

Główny element wzoru, czyli logo, warto umieścić na plecach i na lewej piersi - tutaj na pewno wpadnie w oko każdemu mającemu kontakt z pracownikiem. Wzór powinien być na tyle duży, aby pozostawał dobrze widoczny i łatwy do odczytania. 

Ogólnie rzecz biorąc, typowa wielkość nadruku na plecach bluzy to około 25-35 cm szerokości i 20-30 cm wysokości. Na lewej piersi jest to zaś 8-12 cm szerokości i 5-8 cm wysokości.

Należy unikać umieszczania wzoru w miejscach, gdzie będzie on zakrywany przez inne elementy. Jeśli więc planujesz bluzy z kapturem, osadź logo na plecach tak, by kaptur nie zasłaniał wzoru. 

4 - Dopasowanie metody nadruku

Reklama

Metody nanoszenia wzorów na ubrania dają różne rezultaty estetyczne. Zastanów się, co najbardziej pasuje do wizerunku Twojej firmy. 

Elegancki haft komputerowy to must have w branży beauty. Naszywka w roboczym stylu pasuje do pracowników firmy budowlanej. Z kolei nadruk wykonany termotransferem pozwala dokładnie odzwierciedlić urozmaicone logotypy z mocnymi kolorami.

Techniki drukowania różnią się także pod względem kosztów. Na przykład, odzież zdobiona sitodrukiem opłaca się dopiero przy dużych nakładach (od 50 sztuk), a małe zamówienie taniej jest wykonać w druku DTG.

W dopasowaniu optymalnej metody nadruku pomoże Ci firma, której zlecisz wykonanie bluz. Warto jednak zapoznać się z efektami wizualnymi różnych metod, by przy ustalaniu projektu wiedzieć już, co Ci się podoba. 

5 - Porównanie kilku projektów

Nowoczesne firmy tworzące nadruki na ubraniach mają swoje zespoły doświadczonych grafików. Graficy przygotowują komputerowe wizualizacje z różnymi kolorami bluz, wielkościami elementów i układem nadruków.

Porównaj jak najwięcej możliwości, zastanów się nad nimi razem z pracownikami, a przed ostatecznym wyborem… prześpij się ze swoją decyzją! Podejmujesz ją raz na kilka lat.

Podsumowanie

Poznałeś najważniejsze reguły, a więc do dzieła! Pamiętaj, że bluzy z nadrukiem to nie tylko reklama firmy, ale również element budowania jej wizerunku. Dlatego zadbaj o to, aby projekt był przemyślany, estetyczny i spójny z identyfikacją wizualną Twojego biznesu.

Wybierz bluzy kontrastujące z logo firmy. Zaplanuj rzucające się w oczy logotypy w miejscach nie do przeoczenia - na plecach i lewej piersi. Zastanów się, czy dodatkowe elementy na pewno są potrzebne - nadmiar tekstu tylko zaszkodzi projektowi. 

Kiedy wyobrazisz sobie położenie, wielkość i liczbę nadruków, czas wybrać metodę pasującą do wizerunku Twojej firmy i stopnia skomplikowania logotypu. Poproś o przygotowanie różnych wizualizacji, by mieć z czego wybierać. Otwórz się na sugestie profesjonalistów, z którymi współpracujesz- ich wizja z reguły okazuje się tą najlepszą!


Artykuł sponsorowany



Reklama

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Poznaj najlepszy catering dietetyczny w Rzeszowie — lokalną firmę, która dostarcza pełnowartościowe posiłki

Mieszkasz w Rzeszowie i szukasz diety pudełkowej, która ułatwi Ci codzienne funkcjonowanie? Pragniesz wreszcie zadbać o stan swojego zdrowia — wysmuklić sylwetkę, a zarazem zmienić swoje nawyki żywieniowe na lepsze?

Artykuł sponsorowany

Ile prądu zużywają sprzęty domowe - Przewodnik po zużyciu energii

Razem z rosnącą ilością urządzeń elektrycznych w naszych domach, rośnie też nasze miesięczne zużycie prądu. Niezależnie od tego, czy wybieramy nowy laptop, czy czajnik elektryczny, powinniśmy zwracać uwagę na to, jak bardzo...

Artykuł sponsorowany

Czym jest analiza kolorystyczna u fryzjera?

Analiza kolorystyczna to bardzo popularny zabieg wykorzystywany przez znawców mody, makijażystki, ale także fryzjerów. Dzięki niej można poznać idealne odcienie włosów, które podkreślają unikaną urodę i maskują ewentualne mankamenty. Tłumaczymy, na czym...

Artykuł sponsorowany

Okna Rzeszów - otwórz się na świat z EMV System

Wybierając producenta okien, warto zwrócić uwagę nie tylko na estetykę produktów, ale również na ich parametry techniczne, ponieważ to one będą najbardziej wpływać na nasze codzienne życie - komfort termiczny czy bezpieczeństwo.

Artykuł sponsorowany

Wskazówki dotyczące przejścia na wiosenną pielęgnację skóry

Wiosną, kiedу przyroda budzi się do żусіа, skórа wymaga szczególnej pielęgnacji. Przejście z mroźnej zimy do cieplejszej pogody może mieć wpływ na skórę. Regulаrna i właściwa pielęgnacja skóry na wiosnę staje się...

Artykuł sponsorowany

Dlaczego kubki papierowe są przyjazne dla środowiska

W branży gastronomicznej, kubki papierowe, od lat cieszą się ogromną popularnością. Ten trend jest odpowiedzią na rosnącą świadomość ekologiczną zarówno właścicieli lokali, jak i ich klientów.

Artykuł sponsorowany

Mikroskopy dla dziecka

W dobie rosnącego zainteresowania nauką i technologią, mikroskopy dla dzieci stają się coraz popularniejszym narzędziem edukacyjnym. Nie tylko inspirują one młode umysły do eksploracji świata przyrody, ale również rozwijają ciekawość i umiejętności...

Artykuł sponsorowany

FitnessCatering-Sposób na zdrowie i wygodę

Ze względu na ciągły brak czasu wiele osób ogranicza swoje wyżywienie do posiłków dostępnych w lokalach gastronomicznych i gotowych dań kupowanych w sklepach. Niestety w obydwu wypadkach największą popularnością cieszy się jedzenie...

Reklama