Rzeszów - Piątek, 27.12.2024
Reklama

Używane pojazdy dostawcze z gwiazdą - i certyfikatem

Dodano:

fot. DIR CZACH
fot. DIR CZACH
Z początkiem 2021 roku w sieci dealerskiej Mercedes-Benz Vans w Polsce ruszył ogólnoeuropejski program Mercedes-Benz Certified dla pojazdów dostawczych marki. Dzięki niemu klient kupujący używanego vana z gwiazdą zyska pewność, że został on uprzednio gruntownie prześwietlony przez autoryzowanych techników i uzyskał odpowiedni certyfikat.

Kupując używany samochód, szczególnie taki, który ma charakter użytkowy, klienci muszą mieć pewność, że pojazd jest w pełni zdolny do pracy, a zatem sprawdzony pod kątem technicznym oraz pod względem historii serwisowania i przebiegu. Jednocześnie w przypadku zakupu marki premium samochód powinien oferować wszelkie inne jej atuty – także zewnętrzne. W przypadku używanych pojazdów dostawczych z gwiazdą nabywcy będą mogli spać spokojnie – dzięki programowi Mercedes-Benz Certified, sprzedawane przez dealerów marki samochody używane będą spełniać wszystkie standardy Mercedes-Benz.

– Jako koncern postanowiliśmy stworzyć obowiązujący w całej Europie jednolity program sprzedaży pojazdów używanych, który będzie reprezentował wartości marki Mercedes-Benz, a jednocześnie uwzględni specyficzne wymagania rynkowe poszczególnych krajów – mówi Jarosław Wołukanis, Used Van Operations Manager w Mercedes-Benz Vans. – Dzięki Mercedes-Benz Certified łatwiej będziemy mogli także spełniać bieżące potrzeby klientów, zarówno stacjonarnie, jak i przez internet. Jednocześnie zależy nam na tym, żeby zakup używanego pojazdu był maksymalnie przejrzysty, a nasi klienci mogli podejmować decyzje z takim samym zaufaniem, jak w przypadku samochodów nowych.

Zasady programu

Klientowi poszukującemu używanego pojazdu dostawczego dealer będący partnerem programu przedstawi samochody, które uprzednio przeszły staranny proces certyfikacji. Każdy oferowany pojazd używany zostanie w tym celu sprawdzony zgodnie z listą kontrolną, obejmującą m.in. takie parametry jak: data następnego przeglądu, przebieg, kontrola silnika, podwozia, hamulców, kół i opon, wyposażenia elektrycznego i mechanicznego. Ponadto samochód będzie poddany testowi drogowemu, aby sprawdzić działanie wszystkich niezbędnych elementów do jazdy: skrzyni biegów, kierownicy, świateł itp. Na koniec pojazd zostanie dokładnie wyczyszczony ze śladów użytkowania, takich jak oklejenia, etykiety, umyty, a ustawienia zresetowane. W momencie zakupu klient otrzyma pełną dokumentację i dwa kluczyki.

Reklama
Korzyści dla klienta już dostępne

Z zakupem używanego pojazdu dostawczego w ramach programu Mercedes-Benz Certified wiąże się także wiele benefitów dla klienta – takich, które zapewnią kompleksowy najwyższy poziom obsługi zgodny ze standardami marki, podobnie jak ma to miejsce w przypadku samochodów nowych. Są to m.in. ogólnoeuropejska gwarancja ważna do 24 miesięcy na wszystkie pojazdy z certyfikatem, pakiet MobiloVan i Mobilo (w przypadku vanów osobowych – Klasy V i Klasy X), gwarancja, że pojazd certyfikowany nie będzie wymagał przeglądu serwisowego przez pół roku lub 10 tys. km od zakupu, dedykowane finansowanie, jazda testowa, oferta odkupu aktualnego pojazdu, oferta usług łączności.

Wszystkie samochody objęte programem Mercedes-Benz Certified mogą mieć maksymalnie 6 lat i poniżej 160 tys. km przebiegu. Na klientów, którzy poszukują pojazdu używanego, u dealerów będących partnerami programu czekać będą wyspecjalizowani doradcy, znający doskonale ich potrzeby oraz rynku, na którym działają. Programem objęte są wszystkie modele z oferty Mercedes-Benz Vans.

Po więcej informacji zapraszamy do Autoryzowanego Salonu Mercedes-Benz Danuta i Ryszard Czach znajdującego się w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 32.

Zachęcamy do umówienia się na jazdy testowe dostępnymi modelami oraz do odwiedzenia Salonu Online.

W ofercie salonu znajdują się jeszcze ostatnie sztuki nowych samochodów dostawczych z 2020 roku w atrakcyjnych cenach.  

Foto: DIR CZACH

 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Czym się kierować podczas zakupu nowego biurka gamingowego?

Kochasz spędzać czas wolny na fascynujących rozgrywkach? Z pasją oddajesz się szaleńczym wyścigom, wspinaczkom i pokonywaniu najsilniejszych przeciwników? Doskonale rozumiemy Twoją pasję, bo jest ona też częścią naszego świata. Czy wiesz, czym...

Artykuł sponsorowany

Najtańszy kredyt gotówkowy - jak go wybrać?

Duża ilość ofert kredytów na rynku może przyprawić osoby poszukujące odpowiedniego rozwiązania o ból głowy.

Artykuł sponsorowany

Kupowanie sprzętu online tak by wyjść na tym dobrze

W obecnym czasie znacznie odczuwalny jest wzrost sprzedaży internetowej, zarówno branży spożywczej, tekstylnej, kosmetycznej, jak i branży elektronicznej oraz sprzętu AGD. Szacuje się, że rynek ten będzie rósł w tempie dwucyfrowym w...

Artykuł sponsorowany

Kredyt gotówkowy - najważniejsze informacje

Każdy ma czasami sytuacje w życiu, kiedy potrzebuje dodatkowej gotówki na niespodziewane wydatki lub przeciwnie, na zaplanowane, większe przedsięwzięcie finansowe, jak na przykład remont, zakup samochodu lub wymarzone wakacje. Rozwiązaniem w takiej...

Artykuł sponsorowany

Jakich dekoracji użyć do ocieplenia wnętrza? Dekoracje na ścianę i na meble

Dlaczego jedne wnętrza jawią się jako ciepłe i przytulne, a drugie przeciwnie – zimne i surowe? Kluczem do sukcesu są dekoracyjne dodatki. Zobacz, jak je dobrać, by stworzyć w domu ciepły klimat.

Artykuł sponsorowany

Jak wybrać najlepsze długopisy do biura?

Długopis to przyrząd piśmienniczy, który tuż po skonstruowaniu i oddaniu go do powszechnego użytkowania, stał się przedmiotem, bez którego trudno się dzisiaj obejść. Szeroki wybór konstrukcji z różnymi wkładami, mechanizmami i kolorami...

Artykuł sponsorowany

Wodoszczelne profile LED, jak wybrać odpowiedni?

Oświetlenie LED pełni obecnie wiele różnych funkcji. Oprócz tego, że jest podstawowym źródłem światła, może również pełnić funkcję dekoracyjną, która jest równie popularna, jak jego podstawowa rola. Coraz więcej pojawia się więc...

Artykuł sponsorowany

Media społecznościowe stały się głównym kanałem komunikacji firmy z klientem

Rozmowa z Damianem Nowakiem, Marcinem Ziobro i Grzegorzem Ogrodnikiem, założycielami agencji reklamowej Koala Marketing, która na zaproszenie ośrodka Enterprise Europe Network przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie prowadzi...

Reklama