Dodano: 27.03.2024 r.
Telefonia IP opiera się na technologii VoIP (Voice over Internet Protocol), co oznacza, że dane głosowe są przesyłane przez Internet. Taka telefonia ma wiele zalet, szczególnie dla centrum kontaktowych.
Wdrażając telefonię IP, firma oszczędza pieniądze. W porównaniu z tradycyjnymi systemami telefonicznymi technologia IP może znacznie obniżyć koszty, w tym:
Dużą zaletą telefonii IP jest mobilność, czyli możliwość tworzenia zdalnych centrum kontaktowych. Telefonia działa wszędzie tam, gdzie jest dostęp do Internetu i nie wiąże pracownika z biurem.
Jedną z zalet telefonii IP jest elastyczność i skalowalność, co oznacza możliwość dostosowania do nowych potrzeb w miarę rozwoju lub zmian procesów firmy. Można łatwo zmienić lub rozszerzyć funkcjonalność, podłączyć więcej pracowników, przebudować logikę automatyzacji procesów.
Poza podstawową funkcją dzwonienia telefonia IP oferuje szereg dodatkowych funkcji, których zastosowanie zwiększa wygodę i efektywność centrum kontaktowego. Są to:
Nowoczesne technologie oferują wysoką jakość komunikacji ― czysty dźwięk i niezawodne połączenia ― w porównaniu z tradycyjnymi systemami telefonicznymi. Niektórzy dostawcy telefonii IP, tacy jak Ringostat, gwarantują nieprzerwaną łączność nawet w przypadku awarii Internetu lub zasilania.
Telefonia IP zapewnia wymagany poziom bezpieczeństwa i ochrony danych klientów dzięki niezawodnym serwerom, kontroli dostępu i szyfrowaniu danych.
Wśród firm, które wdrożyły wirtualną telefonię IP są przedsiębiorstwa z różnych sektorów: medycyny, budownictwa, edukacji i produkcji. Niektóre z nich posiadają własne call center, a zastosowanie funkcjonalnej i niezawodnej technologii IP pomogło poprawić efektywność pracy.
Na przykład firma naprawcza Regeneruj odbiera trzy razy więcej połączeń bez zmiany liczby pracowników.
Kluczowe wymagania każdego centrum kontaktowego to bezpieczeństwo, jakość, funkcjonalność, wygoda i opłacalność. Telefonia wirtualna spełnia wszystkie te warunki, a nawet więcej.
W przyszłości możliwości telefonii zostaną wzbogacone o sztuczną inteligencję. Już teraz niektórzy dostawcy usług komunikacyjnych, tacy jak Ringostat, oferują sztuczną inteligencję wbudowaną w telefonię IP, która analizuje połączenia, udziela wskazówek menedżerom i raportuje jakość pracy.
Portal resinet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i wypowiedzi zamieszczanych przez internautów. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
RZESZÓW. Programem profilaktyki i wczesnego wykrywania nadwagi i otyłości objęci zostaną uczniowie III klas rzeszowskich szkół podstawowych....
Dodano: 26.04.2024 | Komentarze: 0
RZESZÓW. W najbliższą sobotę, 27 kwietnia w Rzeszowie oficjalnie rozpocznie się sezon rowerowy. W tym dniu zainaugurowana zostanie również ogólnopolska kampania Rowerowy Maj 2024....
Dodano: 26.04.2024 | Komentarze: 0
RZESZÓW. Po jesienno-zimowej przerwie wracają pokazy jednej z ciekawszych atrakcji Rzeszowa, czyli fontanny multimedialnej przy al. Lubomirskich. Pokaz inauguracyjny odbędzie się 4 maja o godz....
Dodano: 25.04.2024 | Komentarze: 0
RZESZÓW. Jak informuje Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, od 1 maja zmianie ulegną rozkłady każdy czterech linii autobusowych: 6, 44, 47 i 57....
Dodano: 25.04.2024 | Komentarze: 0
RZESZÓW. Rzeszowscy policjanci zatrzymali mieszkańca Rzeszowa, który wsiadł za kierownicę mając ponad 2 promile alkoholu i dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów. 41-latkek spowodow...
Dodano: 24.04.2024 | Komentarze: 0
Reklama
|