Warszawa ma uchwałę krajobrazową, a Rzeszów póki co ogranicza się do usunięcia reklam z przystanków autobusowych. Powodem takiej decyzji nie są jedynie kwestie estetyki miasta. Dużą rolę odgrywał także niski poziom kosztów generowanych z tego tytułu.
Zarząd Transportu Miejskiego podjął taką decyzje „z uwagi na konieczność poprawy estetyki przystanków oraz ze względu na znacząco malejące wpływy z dzierżawy miejsca reklamowego na przystankach komunikacyjnych w stosunku do ponoszonych kosztów z tego tytułu” – czytamy w komunikacie przesłanym naszej redakcji.
Reklamy z przystanków mają zniknąć od początku lutego. Wstrzymanie dzierżawy miejsc reklamowych na wiatach ma charakter bezterminowy.
„Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie podjął decyzję, iż od dnia 01.02.2020 r. do odwołania zaprzestaje dzierżawy miejsc reklamowych na wiatach przystanków komunikacyjnych” – wyjaśnia ZTM.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz