Rzeszów - Piątek, 20.09.2024
Reklama

Udogodnienia dla mieszkańców w Punktach Obsługi Urzędu Miasta

Dodano:

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl
RZESZÓW. Miasto uruchomiło nowoczesny system, który ma usprawnić pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w czterech rzeszowskich galeriach handlowych: Galerii Rzeszów, Nowy Świat, Plaza i Millenium Hall.
 
Sprawy jakie mieszkancy mogą załatwić w Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach to m.in. wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system który wdrożono, ma usprawnić załątwianie spraw urzędowych oraz wspomoc klientow w ich obsłudze na każdym etapie kontaktu z urzędem. Oczekiwania na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie ma być krótsze.
 
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
 
1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi. 
Reklama
2. Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie rezerwacje.erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
 
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
 
System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

21 marca rusza w Rzeszowie aplikacja Bolt. Czym estońska firma kusi nowych kierowców?

RZESZÓW. Aplikacja Bolt obecna jest w Polsce od 2016 roku, wcześniej funkcjonowała jako Taxify. 

Rzeszów

Zmiany w komunikacji miejskiej. Trwa przebudowa zatoki autobusowej Kotuli/Ustrzycka

RZESZÓW. 18 marca o godz. 9.00 rozpoczęła się przebudowa zatoki przystankowej Kotuli / Ustrzycka 02.

Rzeszów

Przetarg na projekt przedłużenia ul. Warszawskiej do unieważnienia?

RZESZÓW. Według danych z dokumentacji przetargowej projekt przebudowy ma być gotowy najpóźniej do 22 listopada 2019 roku.

Rzeszów

Radni w sprawie poszerzenia drogi i budowy chodnika przy ul. Zawiszy Czarnego

RZESZÓW. Mowa o odcinku od ul. Świętokrzyskiej do ul. Beskidzkiej liczącym ok. 350 m.

Rzeszów

41-latek przyłapany na „sharingu” płatnych platform cyfrowych

RZESZÓW. Zabezpieczono 10 dekoderów, 4 laptopy, jednostkę centralną wraz ze stacją czytników kart, karty chipowe oraz sporą ilość gotówki.

Rzeszów

Asseco Resovia Rzeszów bez szans na grę w fazie play-off

RZESZÓW. MVP spotkania otrzymał Kert Toobal.

Rzeszów

Ekrany dźwiękochłonne na ul. Lwowskiej zostaną zastąpione zielenią?

RZESZÓW. Jeden z radnych miasta Rzeszowa apeluje o nasadzenia zieleni wzdłuż ul. Lwowskiej zamiast ekranów dźwiękochłonnych.

Rzeszów

65-latkę z Rzeszowa napadło dwóch mężczyzn. Sprawą zajmuje się Prokuratura Rejonowa

RZESZÓW. 65-latka natknęła się na mężczyzn na klatce schodowej zamieszkiwanego przez nią bloku.

Reklama