RZESZÓW. Ruszył przetarg na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie kładki nad al. J. Piłsudskiego. Po podpisaniu umowy, wykonawca będzie miał 2 miesiące na realizację prac.
Przyszedł czas na remont okrągłej kładki nad Aleją Józefa Piłsudskiego, jej aktualny stan eksploatacyjny zobligował Ratusz do rozpoczęcia przetargu.
Przed przyszłym wykonawcą stawiane są trzy główne cele, chodzi o demontaż drewnianej obudowy balustrady schodów, kładki i pochylni; wykonanie oraz montaż nowych balustrad, schodów oraz pochylni oraz impregnacja drewnianych elementów kładki.
W Ratuszu słyszymy, że podczas remontu kładka będzie dostępna dla mieszkańców.
Otwarcie ofert wykonawców planowane jest na 11 marca br., natomiast czas realizacji inwestycji wynosi 2 miesiące od dnia podpisania umowy ze zwycięzcą przetargu. Na remont kładki Ratusz zapisał w budżecie miasta 128 tys. zł.
Przyszedł czas na remont okrągłej kładki nad Aleją Józefa Piłsudskiego, jej aktualny stan eksploatacyjny zobligował Ratusz do rozpoczęcia przetargu.
Przed przyszłym wykonawcą stawiane są trzy główne cele, chodzi o demontaż drewnianej obudowy balustrady schodów, kładki i pochylni; wykonanie oraz montaż nowych balustrad, schodów oraz pochylni oraz impregnacja drewnianych elementów kładki.
W Ratuszu słyszymy, że podczas remontu kładka będzie dostępna dla mieszkańców.
Otwarcie ofert wykonawców planowane jest na 11 marca br., natomiast czas realizacji inwestycji wynosi 2 miesiące od dnia podpisania umowy ze zwycięzcą przetargu. Na remont kładki Ratusz zapisał w budżecie miasta 128 tys. zł.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz