RZESZÓW. Wnioski o udzielenie dotacji na dofinansowanie kosztów, związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest, można składać od 10 do 31 stycznia 2022 roku.
Nabór wniosków o dotację na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Rzeszowa, w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Miasto Rzeszów na lata 2011 - 2032”, prowadzony jest przez Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
Dotacją objęte są koszty związane z demontażem wyrobów zawierających azbest, przygotowaniem do transportu, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów na składowisku.
Formularz wniosku o dotację jest dostępny w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa oraz w punktach informacyjnych Urzędu Miasta Rzeszowa oraz na stronie UM Rzeszowa www.rzeszow.pl
Wnioski należy składać w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 7, pok. nr 4 w godzinach pracy urzędu.
Wszelkie informacje związane z naborem wniosków można uzyskać pod nr tel. 17 875 41 83 oraz 17 875 41 86.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz