RZESZÓW. Od 17 do 31 marca rzeszowianie będą mogli złożyć wnioski o dotację na usuwanie wyrobów zawierających azbest.
Dotacją objęte będą koszty związane z demontażem wyrobów zawierających azbest, przygotowaniem do transportu, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów na składowisku.
Formularz wniosku o dotację jest dostępny w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Rzeszowa oraz w punktach informacyjnych urzędu miasta. Ponadto formularz wniosku można pobrać ze strony internetowej: www.erzeszow.pl
Wnioski należy składać w Wydziale Klimatu i Środowiska, ul. Rynek 7, pok. nr 4 w godzinach pracy urzędu. Wszelkie informacje związane z naborem wniosków można uzyskać pod nr tel. 17/875-41-83 oraz 17/875-41-86.
Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest jest w Rzeszowie realizowany od 2011 roku. Cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców. Każdego roku w trakcie naboru wpływa średnio ok. 70 wniosków. W latach 2011 – 2022 usunięto ponad 2,6 tys. ton wyrobów azbestowych. Koszty poniesione na realizację tego zadania w latach 2011-2022 wyniosły 1 325 357,35 zł. Na tę kwotę złożyły się środki z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie oraz z budżetu miasta Rzeszowa. Od 2011 roku miasto Rzeszów na program usuwania azbestu wydało blisko 475 028,79 zł.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz