PODKARPACIE. Otwarte zostały oferty w przetargu na rozbudowę drogi krajowej nr 28 na odcinku Przemyśl-Medyka (dł. ok. 7 km). Złożyły je 3 firmy: PBI Infrastruktura S.A., Strabag Sp. z o.o. i Budimex S.A. a ich wartość wynosi między 104,9 mln zł a 135,7 mln zł.
Najniższą cenę, 104 985 855,51 zł, zaoferowało Konsorcjum: PBI Infrastruktura S.A. i PBI WMB Sp. z o.o., natomiast najwyższą ma oferta złożona przez Budimex S.A. - 135 776 206,80 zł. Wszyscy, którzy złożyli oferty zaproponowali minimalny termin realizacji zadania tj. 19 miesięcy od daty zawarcia umowy (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie).
Realizacja robót obejmie m.in. rozbudowę drogi z rozszerzeniem jezdni prawej do 4 pasów dla pojazdów oczekujących na odprawę graniczną oraz opracowanie 5 pasów ruchu w kierunku Ukrainy, rozbudowę skrzyżowań z zastosowaniem dodatkowych pasów dla relacji skrętnych, budowę lub przebudowę chodników wraz z ciągiem pieszo-rowerowym.
Trasa odcinka rozbudowy została wyznaczona w nawiązaniu do przebiegu drogi krajowej nr 28. Początek projektowanego odcinka przyjęto w granicach administracyjnych miasta Przemyśla przed skrzyżowaniem drogi krajowej nr 28 z drogą gminną nr 116305 do miejscowości Hureczko.
Koniec opracowania przyjęto przy zamykanej rogatce wjazdu na platformę odpraw granicznych Polsko – Ukraińskiego przejścia drogowego Medyka – Šehyni. Po otwarciu ofert GDDKiA zajmie się oceną złożonych dokumentów i wyborem odpowiedniego wykonawcy.
Najniższą cenę, 104 985 855,51 zł, zaoferowało Konsorcjum: PBI Infrastruktura S.A. i PBI WMB Sp. z o.o., natomiast najwyższą ma oferta złożona przez Budimex S.A. - 135 776 206,80 zł. Wszyscy, którzy złożyli oferty zaproponowali minimalny termin realizacji zadania tj. 19 miesięcy od daty zawarcia umowy (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie).
Realizacja robót obejmie m.in. rozbudowę drogi z rozszerzeniem jezdni prawej do 4 pasów dla pojazdów oczekujących na odprawę graniczną oraz opracowanie 5 pasów ruchu w kierunku Ukrainy, rozbudowę skrzyżowań z zastosowaniem dodatkowych pasów dla relacji skrętnych, budowę lub przebudowę chodników wraz z ciągiem pieszo-rowerowym.
Reklama
Koniec opracowania przyjęto przy zamykanej rogatce wjazdu na platformę odpraw granicznych Polsko – Ukraińskiego przejścia drogowego Medyka – Šehyni. Po otwarciu ofert GDDKiA zajmie się oceną złożonych dokumentów i wyborem odpowiedniego wykonawcy.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz