Rzeszów - Wtorek, 26.11.2024
Reklama

Punkty dive-thru na Podkarpaciu wydłużają godziny pracy

Dodano:

fot. Adobe Stock
fot. Adobe Stock
PODKARPACIE. W ostatnim tygodniu wszystkie punkty pobrań w województwie podkarpackim zwiększyły łączną tygodniową liczbę godzin pracy o 174 godziny.

Na Podkarpaciu działa już łącznie 27 punktów pobrań wymazów w kierunku koronawirusa.  Zapotrzebowanie jest na tyle duże, że punkty drive-thru stale wydłużają czas pracy. - Przynajmniej dwa razy w tygodniu otrzymujemy informację o zmianie – informuje Rafał Śliz, Rzecznik Prasowy Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie.

Na dzień dzisiejszy, wszystkie podkarpackie punkty działają przez 7 dni w tygodniu, w różnych godzinach.

W ciągu ostatniego tygodnia otwarto dwa nowe. Od 24 października działa punkt Centrum Medycznego MEDYK w Mielcu przy ul. Partyzantów 21, natomiast 27 października otwarto punkt CM MEDYK w Dynowie obok parkingu PKS przy ul. Zamkowej.

W ciągu ostatniego tygodnia w ośmiu miejscach pobrań wymazów w naszym regionie wydłużono godziny pracy. Lista zmian poniżej:  
 
  1. Punkt przy szpitalu Specjalistycznym w Mielcu przy ul. Żeromskiego 22
    Od poniedziałku do piątku jest otwarty 2 godziny dłużej czyli od 7:00 do 14:00
  2. Punkt przy Centrum Medycznym w Łańcucie przy ul. Paderewskiego 5
    Od poniedziałku do piątku jest otwarty 5 godzin dłużej czyli od 7:00 do 17:00
  3. Punkt przy szpitalu w Leżajsku przy ul. Leśnej 22
    Od poniedziałku do piątku dodano nowe godziny w drugiej części dnia od 12:00 do 18:00 (5 godzin więcej) a w sobotę i niedzielę 2,5 godziny więcej czyli od 7:00 do 14:00
  4. Punkt przy szpitalu w Sanoku przy ul. 800-lecia 26
    Reklama
    Przez cały tydzień jest otwarty pół godziny dłużej czyli od 9:00 do 14:00
  5. Punkt Centrum Medycznego MEDYK w Rzeszowie przy ul. Rejtana 53
    Przez cały tydzień jest otwarty 4 godziny dłużej czyli od 6:00 do 22:00
  6. Punkt Centrum Medycznego MEDYK w Dębicy przy ul. Kwiatkowskiego 1
    Przez cały tydzień jest otwarty 1,5 godziny dłużej czyli od 8:30 do 14:30
    Zmieniono również numer telefonu
  7. Punkt przy Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie przy ul. Poniatowskiego 4
    Przez cały tydzień jest otwarty 45 minut dłużej czyli od 7:30 do 12:30
  8. Punkt Centrum Medycznego MEDYK w Nisku przy ul. Kościuszki 1
    Przez cały tydzień jest otwarty prawie 4 godziny dłużej czyli od 8:00 do 16:00
 
Pełny i aktualizowany na bieżąco wykaz dostępny jest na stronie pacjent.gov.pl oraz pod czynnym całą dobę, 7 w dniu w tygodniu oraz bezpłatnym numerem Infolinii NFZ: 800 190 590.

 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

Zmiana organizacji ruchu na DK28 w Sieniawie. Powstanie tam nowy most

W związku z budową nowego mostu na DK28 w m. Sieniawa zmieniona została organizacja ruchu. Ruch został skierowany na objazd tymczasowy.

Podkarpacie

Koronawirus. 388 zakażonych na Podkarpaciu. Dziś 1 nowy przypadek

​PODKARPACIE. W powiecie przemyskim potwierdzono nowy przypadek zakażenia koronawirusem.

Podkarpacie

Środki ochrony osobistej dla 5 podkarpackich placówek medycznych

PODKARPACIE. Trzy szpitale i dwa zakłady opiekuńczo-lecznicze otrzymają pomoc w związku z epidemią koronawirusa.

Podkarpacie

Rusza wiosenna akcja szczepienia lisów

PODKARPACIE. Od czwartku na terenie całego województwa rozpocznie się wiosenna akcja szczepień przeciwko wściekliźnie lisów wolno żyjących.

Podkarpacie

IMGW ostrzega! Burze z gradem na Podkarpaciu

PODKARPACIE. IMGW wydało ostrzenie 1 stopnia o możliwych burzach z gradem na terenie całego województwa.

Podkarpacie

Kolejne punkty "drive thru" na Podkarpaciu

PODKARPACIE. Pierwsze 9 punktów „drive thru” uruchomiono 11 maja. Teraz doszły kolejne dwa: w Lubaczowie i Sanoku. Usługę finansuje Narodowy Fundusz Zdrowia.

Podkarpacie

Nowy most w Mielcu oddany do użytku

PODKARPACIE.  Inwestycja o wartości blisko 44 mln zł jest już otwarta dla kierowców. Mieszkańcy Mielca zyskali drugi most na Wisłoce.

Podkarpacie

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.

Reklama