PODKARPACIE. 7 mln wyświetleń, taki będzie minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną. To pierwsza akcja o takim rozmiarze promująca unikatowe piękno regionu z perspektywy obiektywu.
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią pod hasłem „Podkarpackie Pełne Zachwytów”. Grupą docelową szeregu działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi a przede wszystkim mamy.
„Doświadczenie pokazuje, że to właśnie kobiety organizują wakacje dla rodziny, to one decydują gdzie, kiedy i w jaki sposób rodzina spędzi urlop. To one też najchętniej dzielą się zdjęciami z wakacji w mediach społecznościowych – mówi Anna Brzechowska-Rębisz, dyrektor biura PROT.
Celem działań promocyjnych jest ukazanie Podkarpacia jako idealnej i niestandardowej destynacji do wypoczynku z rodziną. Drugie założenie, to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych Podkarpackiego, które świetnie prezentują się na zdjęciach.
Kampania bazuje na aktualnych trendach. Dzielenie się ze znajomymi wspaniałymi zdjęciami z wakacji to część budowania własnego wizerunku. Co więcej, wśród turystów modne jest aktualnie poszukiwanie niesztampowych lokalizacji, które są blisko natury i tradycji. Podkarpackie idealnie się do tego nadaje i właśnie taki komunikat ma nieść kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”.
Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” zakłada szereg różnorodnych działań. We wtorek 30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”, w którym wziąć może udział każda pełnoletnia osoba. Wystarczy wgrać swoje zdjęcie na tę stronę.
Prace oceniać będzie jury, którego szeregi zasilą wybitni fotografowie: związany z magazynem National Geographic Marek Arcimowicz oraz zdobywca International Photography Awards, pochodzący z Krosna Przemysław Niepokój-Hepnar. Dla uczestników konkursu przewidziano cenne nagrody m.in. aparat bezlusterkowy SONY a7 wraz z akcesoriami. W każdy wtorek na profilu FB akcji będą publikowane posty z poradnikiem, jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji.
Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” to pierwsza akcja promocyjna skierowana do rodzin z dziećmi, zachęcająca do odkrywania nowych destynacji i spędzenia wakacji na Podkarpaciu. PROT zaangażował do tego działania blogerów parentingowych, twórców bloga oczekujac.pl, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie ok. 30 wpisów.
W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash. Całość potrwa do końca listopada 2019 roku, którą zamknie wyjątkowa publikacja: Album Pełen Zachwytów.
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią pod hasłem „Podkarpackie Pełne Zachwytów”. Grupą docelową szeregu działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi a przede wszystkim mamy.
„Doświadczenie pokazuje, że to właśnie kobiety organizują wakacje dla rodziny, to one decydują gdzie, kiedy i w jaki sposób rodzina spędzi urlop. To one też najchętniej dzielą się zdjęciami z wakacji w mediach społecznościowych – mówi Anna Brzechowska-Rębisz, dyrektor biura PROT.
Celem działań promocyjnych jest ukazanie Podkarpacia jako idealnej i niestandardowej destynacji do wypoczynku z rodziną. Drugie założenie, to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych Podkarpackiego, które świetnie prezentują się na zdjęciach.
Kampania bazuje na aktualnych trendach. Dzielenie się ze znajomymi wspaniałymi zdjęciami z wakacji to część budowania własnego wizerunku. Co więcej, wśród turystów modne jest aktualnie poszukiwanie niesztampowych lokalizacji, które są blisko natury i tradycji. Podkarpackie idealnie się do tego nadaje i właśnie taki komunikat ma nieść kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”.
Reklama
Prace oceniać będzie jury, którego szeregi zasilą wybitni fotografowie: związany z magazynem National Geographic Marek Arcimowicz oraz zdobywca International Photography Awards, pochodzący z Krosna Przemysław Niepokój-Hepnar. Dla uczestników konkursu przewidziano cenne nagrody m.in. aparat bezlusterkowy SONY a7 wraz z akcesoriami. W każdy wtorek na profilu FB akcji będą publikowane posty z poradnikiem, jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji.
Kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” to pierwsza akcja promocyjna skierowana do rodzin z dziećmi, zachęcająca do odkrywania nowych destynacji i spędzenia wakacji na Podkarpaciu. PROT zaangażował do tego działania blogerów parentingowych, twórców bloga oczekujac.pl, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie ok. 30 wpisów.
W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash. Całość potrwa do końca listopada 2019 roku, którą zamknie wyjątkowa publikacja: Album Pełen Zachwytów.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz