Rzeszów - Środa, 27.11.2024
Reklama

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

Dodano:

fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.
 
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
 
Aby załatwić osobiście sprawę w urzędzie, należy wcześniej uzgodnić konkretną godzinę wizyty za pośrednictwem telefonu lub maila. Klienci powinni pojawić się 10 min przed zaplanowaną wizytą i oczekiwać przed wejściem do budynku. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
 
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
 
W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:
 
- budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
- budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
- w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

W trakcie wizyty w Urzędzie klienci muszą stosować się do wytycznych przeciwepidemicznych, tj. zakrywać usta i nos, np. maseczką, odsłonić twarz w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu, dezynfekować ręce po wejściu do budynku, zachować dystans 2 metrów od pozostałych klientów.
 
Reklama
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
 
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:
 
budynek PUW w Rzeszowie:
klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego),
w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;

w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.

Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
 
Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:
 
w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich; w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

Ekogala w grudniu w G2A Arena

RZESZÓW. XV Międzynarodowe Targi Produktów i Żywności Wysokiej Jakości – EKOGALA odbędą się 11-12 grudnia w podrzeszowskiej G2A Arena. Tegoroczna edycja przebiegać będzie w formie hybrydowej. Trwa rejestracja wystawców.

Podkarpacie

Koronawirus. Raport zakażeń na Podkarpaciu [22.11.2021]

PODKARPACIE. Ministerstwo Zdrowia potwierdziło dziś 377 nowych przypadków zakażenia COVID-19. Kolejnych 676 osób wyzdrowiało. Ostatniej doby nie odnotowano zgonów w wyniku zakażenia koronawirusem.

Podkarpacie

Koronawirus na Podkarpaciu. Blisko 1000 nowych zakażeń, zmarło 39 osób [19.11.2021]

PODKARPACIE. W porannym raporcie Ministerstwo Zdrowia potwierdziło 996 nowych przypadków zakażenia koronawirusem w województwie podkarpackim. Kolejnych 838 osób wyzdrowiało. 

Podkarpacie

Koronawirus na Podkarpaciu. Blisko 1200 zakażeń, 24 zgony [18.11.2021]

PODKARPACIE. Ministerstwo Zdrowia potwierdziło 1176 nowych przypadków zakażenia koronawirusem w województwie podkarpackim. Kolejne 644 osoby wyzdrowiały. 

Podkarpacie

Trwa budowa kolei gondolowej i wieży widokowej nad Soliną

PODKARPACIE. Nad Soliną trwa budowa atrakcji turystycznej, w której już latem przyszłego roku będzie można spędzić bardzo wyjątkowo czas. Polskie Koleje Linowe budują kolej gondolową i wieżę widokową.

Podkarpacie

Podkarpacie gotowe na zimę

PODKARPACIE. O przygotowaniach do okresu zimowego w naszym województwie rozmawiali wczoraj członkowie Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.

Podkarpacie

Koronawirus na Podkarpaciu. Duży wzrost liczby zakażeń i zgonów [17.11.2021]

PODKARPACIE. W porannym raporcie Ministerstwo Zdrowia potwierdziło 988 nowych przypadków zakażenia koronawirusem w województwie podkarpackim (najwięcej od 10 kwietnia br.). 

Podkarpacie

Rozbito gang okradający pasażerów pociągów

Zatrzymano siedem osób, które zostały tymczasowo aresztowane.

Reklama