Rzeszów - Poniedziałek, 25.11.2024
Reklama

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

Dodano:

fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.
 
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
 
Aby załatwić osobiście sprawę w urzędzie, należy wcześniej uzgodnić konkretną godzinę wizyty za pośrednictwem telefonu lub maila. Klienci powinni pojawić się 10 min przed zaplanowaną wizytą i oczekiwać przed wejściem do budynku. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
 
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
 
W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:
 
- budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
- budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
- w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

W trakcie wizyty w Urzędzie klienci muszą stosować się do wytycznych przeciwepidemicznych, tj. zakrywać usta i nos, np. maseczką, odsłonić twarz w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu, dezynfekować ręce po wejściu do budynku, zachować dystans 2 metrów od pozostałych klientów.
 
Reklama
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
 
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:
 
budynek PUW w Rzeszowie:
klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego),
w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;

w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.

Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
 
Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:
 
w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich; w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

"Koduj z Gigantami" - ponad 25 tysięcy dzieci i młodzieży już programuje w stylu retro

Dzieci i młodzież z całej Polski już wyruszyły w przeszłość śladami najpopularniejszych gier razem z Gigantami Programowania!

Podkarpacie

181 mln zł dla Podkarpacia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, 30 mln zł na Wisłokostradę

PODKARPACIE. W naszym regionie dofinansowanych zostanie 106 zadań, będzie to łącznie 185 km nowych i wyremontowanych dróg. 30 mln zł przeznaczone zostanie na budowę tzw. „Wisłokostrady” w Rzeszowie.

Podkarpacie

Pędził przez Tarnobrzeg 138 km/h. Interweniowała grupa SPEED

TARNOBRZEG. Mandat z wysokości 2500 zł, punkty karne i utrata prawa jazdy na 3 miesiące – to kara jaką poniósł 23-letni kierowca jaguara za brawurową jazdę ulicami Tarnobrzega.

Podkarpacie

IMGW Ostrzega! Silny mróz na Podkarpaciu, nawet do minus 20 stopni

​PODKARPACIE. IMGW wydał ostrzeżenie pierwszego stopnia dotyczące silnego mrozu na Podkarpaciu. Dziś w nocy, w niektórych rejonach naszego województwa termometry wskażą nawet -20 stopni Celsjusza.

Podkarpacie

Nielegalne leki na potencję o wartości 5 mln zł przechwycone przez Straż Graniczną i KAS

PODKARPACIE. Funkcjonariusze Straży Granicznej z placówki w Sanoku oraz podkarpackiej Krajowej Administracji Skarbowej przechwycili nielegalny transport leków. 

Podkarpacie

Tragiczny wypadek w Mielcu. Zginęły dwie osoby

MIELEC. Wczoraj w Mielcu doszło do zderzenia dwóch samochodów osobowych. Dwie osoby zginęły na miejscu, jedna została ranna i trafiła do szpitala.

Podkarpacie

Ruszył nabór wniosków o 500 plus

PODKARPACIE. Od 1 lutego 2023 r. można składać wnioski o świadczenie wychowawcze 500+ na nowy okres od 1 czerwca 2023 r. do 31 maja 2024 r. 

Podkarpacie

Najwięcej bezrobotnych na Podkarpaciu to ludzie młodzi

PODKARPACIE. 40,3 procent bezrobotnych na Podkarpaciu to ludzie młodzi, w wieku od 18 do 34 lat – wynika z danych Urzędu Statystycznego w Rzeszowie.

Reklama