Rzeszów - Wtorek, 22.04.2025
Reklama

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

Dodano:

fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.
 
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
 
Aby załatwić osobiście sprawę w urzędzie, należy wcześniej uzgodnić konkretną godzinę wizyty za pośrednictwem telefonu lub maila. Klienci powinni pojawić się 10 min przed zaplanowaną wizytą i oczekiwać przed wejściem do budynku. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
 
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
 
W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:
 
- budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
- budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
- w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

W trakcie wizyty w Urzędzie klienci muszą stosować się do wytycznych przeciwepidemicznych, tj. zakrywać usta i nos, np. maseczką, odsłonić twarz w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu, dezynfekować ręce po wejściu do budynku, zachować dystans 2 metrów od pozostałych klientów.
 
Reklama
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
 
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:
 
budynek PUW w Rzeszowie:
klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego),
w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;

w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.

Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
 
Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:
 
w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich; w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

Zatrucie czadem w Lubaczowie. 4 osoby, w tym 2-letnie dziecko w szpitalu

LUBACZÓW. Cztery osoby z objawami zatrucia tlenkiem węgla trafiły do szpitala. Wśród poszkodowanych było dwuletnie dziecko.

Podkarpacie

Ewa Leniart odwołana ze stanowiska wojewody podkarpackiego

PODKARPACIE. - Z dniem 2 listopada br., Prezes Rady Ministrów Mateusz Morawiecki odwołał Ewę Leniart ze stanowiska Wojewody Podkarpackiego - poinformował Michał Mielniczuk, rzecznik prasowy Wojewody Podkarpackiego.

Podkarpacie

Podkarpaccy policjanci wstępnie podsumowali działania "Wszystkich Świętych"

PODKARPACIE. 6 wypadków, 7 osób rannych, 1 ofiara śmiertelna, 17 nietrzeźwych kierowców – tak wygląda na dzień dzisiejszy bilans działań podkarpackich policjantów związanych z dniem Wszystkich Świętych.

Podkarpacie

Podkarpacie. Dodatkowa akcja szczepienia lisów przeciwko wściekliźnie

PODKARAPCIE. W dniach od 9 do 16 listopada 2023 r. na terenie województwa podkarpackiego odbędzie się dodatkowa akcja szczepienia lisów przeciwko wściekliźnie. Działania obejmą zasięgiem obszar o szerokości około 15 – 20...

Podkarpacie

Podkarpackie służby gotowe na zimę

PODKARPACIE. Podkarpackie służby są w pełnej gotowości do podjęcia wszelkich działań w sezonie zimowym, zapewnia wojewoda podkarpacki Ewa Leniart.

Podkarpacie

Wypadek na autostradzie, w korku bus wiozący dziecko pod respiratorem. Pomogli policjanci

PODKARPACIE. Policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Ropczycach eskortowali busa transportującego dziecko podłączone do respiratora. Bus utknął w korku po wypadku na autostradzie, a w urządzeniu podtrzymującym życie kończyła się bateria.

Podkarpacie

14-latek znęcał się nad małym kotem. Wrzucił go do studzienki i rzucał w niego cegłami

PODKARPACIE. Na pomoc zwierzęciu przybyli strażacy. O losie nastolatka zadecyduje sąd rodzinny.

Podkarpacie

Najważniejsze nagrody gospodarcze Podkarpacia wręczone

RZESZÓW. 25 października odbyła się Gala Biznesu podczas której wręczono certyfikaty i wyróżnienia w Programie „Smaczne bo Podkarpackie” 2023 oraz statuetki, dyplomy i wyróżnienia w Konkursie „Podkarpacka Nagroda Gospodarcza” 2023.

Reklama