Rzeszów - Poniedziałek, 25.11.2024
Reklama

Podkarpacki Urząd Wojewódzki wznowił bezpośrednią obsługę klientów

Dodano:

fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
fot. ViC / Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Klienci są obsługiwani bezpośrednio, po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty.
 
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z koronawirusem, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywrócił od 18 maja br. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
 
Aby załatwić osobiście sprawę w urzędzie, należy wcześniej uzgodnić konkretną godzinę wizyty za pośrednictwem telefonu lub maila. Klienci powinni pojawić się 10 min przed zaplanowaną wizytą i oczekiwać przed wejściem do budynku. Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
 
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15. Obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
 
W celu ograniczenia kontaktów pracowników nie obsługujących bezpośrednio klientów zewnętrznych, wprowadza się organizację wejść i wyjść z budynków:
 
- budynek PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej: dla klientów wyznacza się wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich (strona zachodnia),
- budynek Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1-go Maja: dla klientów uruchomione zostaje wejście od strony północnej (od „Tygodnika Nadwiślańskiego”),
- w pozostałych obiektach Urzędu organizacja ruchu pracowników i klientów, ze względów logistycznych i technicznych, pozostaje na dotychczasowych zasadach.

W trakcie wizyty w Urzędzie klienci muszą stosować się do wytycznych przeciwepidemicznych, tj. zakrywać usta i nos, np. maseczką, odsłonić twarz w celu identyfikacji na wniosek pracownika Urzędu, dezynfekować ręce po wejściu do budynku, zachować dystans 2 metrów od pozostałych klientów.
 
Reklama
Na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
 
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad:
 
budynek PUW w Rzeszowie:
klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego),
w Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu;

w budynkach Delegatur obsługa klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców prowadzona będzie w dotychczasowych pomieszczeniach, dla pozostałych komórek organizacyjnych mających kontakt z klientem zostały wyznaczone pomieszczenia do obsługi na parterach budynków.

Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez PUW w Rzeszowie mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
 
Dostarczanie korespondencji przez klientów do Urzędu może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych:
 
w budynku Rzeszów ul. Grunwaldzka 15 w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich; w pozostałych budynkach (Delegatury Urzędu) przy wejściach głównych na parterze.
Wykaz telefonów kontaktowych do sekretariatów poszczególnych komórek organizacyjnych oraz informacje szczegółowe znajdują się na stronie PUW w Rzeszowie, a także wywieszone zostaną w siedzibie Urzędu.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Podkarpacia

Podkarpacie

Nowe karetki dla pogotowia ratunkowego w Rzeszowie

RZESZÓW. Sześć nowych ambulansów trafiło na wyposażenie pogotowia Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie. Ich wartość to ponad 3 mln zł. 

Podkarpacie

Śmierć na torach. 70-latek wpadł pod pociąg

JAROSŁAW. Do tragicznego wypadku doszło w sobotę na dworcu PKP w Jarosławiu. 70-letni mężczyzna zginął pod torami pociągu relacji Warszawa Wschodnia-Przemyśl Główny.

Podkarpacie

Alert IMGW. Silny mróz na Podkarpaciu, nawet - 20 stopni

PODKARPACIE. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał ostrzeżenie pierwszego stopnia dotyczące silnego mrozu jaki spodziewany jest na terenie całego województwa podkarpackiego.

Podkarpacie

Wypadek na torach w Widełce. Pociąg potrącił 49-letniego mężczyznę

PODKARPACIE. Szynobus jadący z Kolbuszowej do Rzeszowa potracił mężczyznę, który leżał obok torów. 49-latek z obrażeniami trafił do szpitala.

Podkarpacie

77-letni mężczyzna zginął w pożarze domu w Stalowej Woli

STALOWA WOLA. Do tragicznego pożaru domu jednorodzinnego doszło wczoraj w Stalowej Woli przy ul. Wiklinowej. W zdarzeniu śmierć poniósł 77-letni mężczyzna. Policjanci pod nadzorem prokuratora wyjaśniają okoliczności pożaru.

Podkarpacie

Na moście kolejowym w Przemyślu ruch pociągów odbywa się już dwutorowo

PRZEMYŚL. Na nowym moście kolejowym w Przemyślu, oddano do użytku drugi tor. Nowa przeprawa zapewnia sprawny i bezpieczny ruch pociągów na trasie Kraków - Medyka.

Podkarpacie

S19 na Podkarpaciu. Cztery odcinki w budowie

PODKARPACIE. Pomimo tzw. kontraktowej przerwy zimowej na budowach, wykonawcy deklarują, że w miarę możliwości, będą wykorzystywać sprzyjające warunki pogodowe i prowadzić roboty w zakresie, w jakim pozwoli na to technologia.

Podkarpacie

Tragedia w Radawie. Z zalewu wyłowiono ciało 25-letniego mężczyzny

RADAWA. Ze zbiornika wodnego w Radawie wyłowiono ciało 25-letniego mężczyzny. Trwa wyjaśnianie szczegółowych okoliczności tego zdarzenia.

Reklama