Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zarezerwowała na to zadanie kwotę 1 396 026 772,62 zł. W tym zakresie mieści się sześć z zaproponowanych ofert.
Najwyższą kwotę zaproponowała firma POLAQUA - 1 676 950 048,29 zł. Z kolei najniższą ofertę złożył Mostostal Warszawa - 1 063 251 940,57 zł. Pozostałe oferty: Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret - 1 144 332 960,00 zł, Budimex - 1 183 978 975,59 zł, Intercor - 1 205 400 000,00 zł, Strabag - 1 215 803 308,02 zł, Mota - Engil - 1 394 332 154,94 zł, PORR - 1 519 871 640,00 zł.
Oferty będą weryfikowane i ocenianie według trzech kryteriów: ceny (60 proc.), przedłużenia okresu gwarancji jakości na ekrany akustyczne wraz z ich posadowieniem, instalacje zasilające i konstrukcje wsporcze (20 proc.), a także przedłużenia okresu gwarancji jakości na obiekty mostowe wraz z ich wyposażeniem (20 proc.).
Zadaniem wykonawcy będzie budowa odcinka drogi ekspresowej o długości ok. 12,5 km, o przekroju dwujezdniowym, po dwa pasy ruchu w obu kierunkach oraz pas awaryjny. W ramach zadanie powstanie siedem estakad (najdłuższa będzie mierzyć ok. 700 m), osiem mostów oraz osiem wiaduktów drogowych. Zbudowane zostaną także trzy przejścia dla zwierząt, trzy przepusty oraz szereg obiektów w ciągu dodatkowych jezdni.
Droga ekspresowa zostanie wyposażona w urządzenia BRD, infrastrukturę systemu zarządzania ruchem oraz urządzenia ochrony środowiska. W ramach zadania zostaną wybudowane dodatkowe jezdnie obsługujące teren przyległy, przebudowane zostaną drogi poprzeczne kolidujące z inwestycją, cieki wodne, a także infrastruktura techniczna.
Inwestycja ma być gotowa w ciągu 39 miesięcy od daty podpisania umowy.
Droga ekspresowa S19 to element międzynarodowego szlaku Via Carpatia, łączącego Europę Północną i Południową. Podkarpacki odcinek drogi będzie miał docelowo długość ok 169 km. Do tej pory do użytku oddano 81,8 km. W trakcie realizacji jest obecnie 42,2 km drogi, natomiast w przygotowaniu pozostaje 42,3 km.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz