Rzeszów - Sobota, 23.11.2024
Reklama

EUROCOLOR - sprawdzony producent okien, drzwi i rolet

Dodano:

fot. Materiały prasowe
fot. Materiały prasowe
Wybór drzwi, rolet lub stolarki okiennej to ważna decyzja na mapie inwestycji budowy domu lub remontu mieszkania. Ten tekst poświęcamy jednemu z wytwórców wspomnianych w tytule elementów budowlanych — firmie EUROCOLOR. Dlaczego, naszym zdaniem, warto zainteresować się ofertą właśnie tego producenta drzwi i okien?

Dobre, bo polskie

Zacznijmy od szczypty historii. Firma EUROCOLOR powstała w 1996 r. jako producent okien w Pyskowicach. To niewielkie miasto położone w zachodniej części woj. śląskiego jest wciąż siedzibą firmy, choć jej współczesne zaplecze jest zupełnie inne niż to z połowy lat ’90. Dziś firma dysponuje dwoma zakładami produkcyjnymi, gdzie produkuje się już nie tylko okna, ale także rolety, bramy i stolarkę aluminiową, a także własnym zapleczem magazynowym oraz showroomem. Taka ekspansja była możliwa dzięki temu, że logo EUROCOLOR stało się rozpoznawalne w branży budowlanej, a produkty z Pyskowic są chętnie wybierane przez deweloperów, jak i prywatnych inwestorów. Dziś firma posiada ponad 500 partnerów handlowych w Polsce i Europie, zatrudniając ponad 300 pracowników. Wrażenie robi także krajowa sieć sprzedaży: produkty sygnowane logo Eurocolor można kupić w 38 salonach w kraju, w tym 21 autoryzowanych salonach firmowych.

Producent rolet, drzwi, okien i akcesoriów nakierowany na biznes

Powyższe liczby mogą robić wrażenie. Spróbujmy się zastanowić nad tym, co za nimi stoi i czemu konkretnie EUROCOLOR zawdzięcza tak imponujący rozwój w ostatnich latach? Z pewnością z jednym z atutów firmy jest kompleksowy asortyment – EUROCOLOR to producent stolarki okiennej (w tym także okien przesuwnych), wejściowych drzwi, rolet, bram i szeroko pojętych akcesoriów. Dzięki temu klient może zamówić wszystko w jednym miejscu i zrealizować całe zamówienie u jednego sprzedawcy. Klienci biznesowi mają do dyspozycji trzy dedykowane aplikacje, ułatwiające prowadzenie biznesu okiennego. Oprogramowanie ułatwia salonom sprzedaży współpracę z EUROCOLOR, dając do ręki dealerów kompendium wiedzy o produktach, program do robienia wycen i przygotowania zamówień oraz aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy. Ponadto każdy sprzedawca ma przydzielonego swojego opiekuna i może skorzystać z programu szkoleń. Narzędzia wspierające sieć sprzedaży są ważnym kołem zamachowym napędzającym rozwój marki wśród dystrybutorów.


Krok w stronę klientów indywidualnych

EUROCOLOR ma też konkretną ofertę dla osób kupujących elementy wykończenia budowlanego na własne potrzeby. Również na ich korzyść przemawia różnorodność asortymentu. Wszystkie niezbędne do budowy domu elementy można kupić pod jednym dachem: okna aluminiowe, okna PCV, drzwi przesuwne, drzwi wejściowe, rolety zewnętrzne, bramy garażowe czy akcesoria. Wszystko to można załatwić, pozostając w kontakcie z jednym sprzedawcą. To bardzo wygodne rozwiązanie pozwalające zaoszczędzić sporo czasu na etapie decyzyjnym. Ważnym aspektem oferty EUROCOLOR jest możliwość montażu fabrycznego. Nawet najlepszy producent drzwi, okien czy rolet nie może zagwarantować, że jego produkty będą spełniać swoją rolę, jeśli zostaną niewłaściwie zamontowane. Aby zapobiec temu czarnemu scenariuszowi, warto wykupić opcję fabrycznego montażu. Jest to usługa polegająca na zainstalowaniu okien, rolet czy drzwi przez certyfikowane ekipy, przeszkolone przez producenta. Autorski sposób montażu stworzony przez EUROCOLOR z jednej strony spełnia wszystkie normy UE, z drugiej daje gwarancję na szybki i profesjonalny montaż oraz regulację, czyli pozwala wykorzystać pełen potencjał markowych drzwi, okien, bram czy rolet.
Reklama
Drugą opcją mającą na celu zapewnienie większego bezpieczeństwa klientom jest przedłużona gwarancja. Do standardowego pakietu gwarancyjnego EUROCOLOR dodaje możliwość przedłużenia ochrony o rok lub trzy lata za stosunkowo niewielką opłatą. Remont mieszkania lub budowa domu to inwestycja na lata, dlatego coraz więcej osób, decyduje się na firmowy montaż i przedłużoną gwarancję, które pomagają im się cieszyć swoją bezpieczną twierdzą na dłużej.

Producent okien ze znakiem jakości

Usługi, które marketingowcy zakwalifikowaliby jako tzw. produkt poszerzony, pełnią istotną rolę w podejmowaniu decyzji konsumenckich, jednak wciąż sednem sprawy pozostaje jakość, trwałość i funkcjonalność samego produktu. A te parametry w przypadku EUROCOLOR stoją na najwyższym poziomie. Prześledźmy je na przykładzie okien, czyli głównego produktu w katalogu. EUROCOLOR ma w ofercie okna PCV i aluminiowe cechujące się najwyższymi standardami wykonania, bezpieczeństwa i energooszczędności. Dostępna w szerokiej palecie barw stolarka okienna jest też bardzo funkcjonalna, dzięki innowacyjnym okuciom i autorskim rozwiązaniom (np. rolka Kopibo, zaczepy antywyważeniowe, czy funkcja wietrzenia Zima-Lato). Okna PCV bazują na rozpoznawalnych w całej Europie profilach: Rehau, Schüco, Veka z kolei okna aluminiowe są dostępne w technologiach Ponzio i Aluprof.

Wszystko to sprawia, że EUROCOLOR jawi się jako kompletny producent drzwi, okien i rolet – partner, któremu warto zaufać podczas realizowania najważniejszych inwestycji w życiu.

 
Źródło: Art. zewnętrzny
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Czym jest rynek pracy?

Rynek pracy to dosyć szerokie zagadnienie. Składa się z wielu elementów i gałęzi, ale to oczywiście ludzie są w nim najważniejsi.

Artykuł sponsorowany

Zarobki netto a brutto

Istotną kwestią, która często budzi wiele wątpliwości, są różnice w zarobkach brutto i netto.

Artykuł sponsorowany

Gdzie pracować, żeby dużo zarabiać?

Niemal każdy przynajmniej raz w życiu zastanawiał się, jakie są najlepiej opłacane zawody i jakie kwalifikacje trzeba posiadać, aby je wykonywać.

Artykuł sponsorowany

Najlepsze pomysły na upominki firmowe

Prezenty w biznesie to sposób na podtrzymywane i zacieśnianie relacji ze wspólnikami i klientami, motywowanie pracowników, ale także promowanie swoich usług lub produktów.

Artykuł sponsorowany

18. urodziny E. Leclerc w Rzeszowie

Rzeszowski sklep E.Lecrerc świętuje w tym roku 18 urodziny. Z okazji tego jubileuszu dla swoich klientów przygotował dwuetapowy konkurs.

Artykuł sponsorowany

Języki w CV – co, gdzie i dlaczego?

Niezwykle ważnym elementem każdego życiorysu jest informacja na temat znajomości języków obcych.

Artykuł sponsorowany

Na co zwrócić uwagę podczas rekrutacji do pracy?

W procesie rekrutacyjnym zarówno kandydaci, jak i pracodawcy powinni zwrócić uwagę na kilka szczegółów, które ułatwią im procedurę.

Artykuł sponsorowany

Jak rozmawiać o wypłacie?

Na niemal każdej rozmowie o pracę, można usłyszeć pytanie „Ile chciałby pan/pani zarabiać?”.

Reklama