HISTORIA
Charakterystyczny, kolorowy most został usytuowany w miejsce starej kładki. Konstrukcja połączyła ul. Wierzbową z ul. Naruszewicza. Prace nad przeprawą trwały siedem miesięcy. Inwestycja kosztowała 6 mln 700 tys. zł. Fundusze potrzebne na cel realizacji projektu częściowo pochodziły z tzw. schetynówek. Oficjalne oddanie obiektu do użytku miało miejsce w grudniu minionego roku. Most został poświęcony.
ATRAKCJE
Konstrukcja wywołała spore kontrowersje wśród mieszkańców Rzeszowa ze względu na oryginalną kolorystykę obiektu przypominającą tęczę. Przeprawa jest pierwszym na terenie miasta mostem o budowie łukowej. Posiada dwukierunkową szosę oraz chodniki dla pieszych. Obciążenie konstrukcji wynosi maksymalnie 30 ton. W godzinach wieczornych most zostaje efektownie podświetlony.
Autor zdjęć: Victor
Charakterystyczny, kolorowy most został usytuowany w miejsce starej kładki. Konstrukcja połączyła ul. Wierzbową z ul. Naruszewicza. Prace nad przeprawą trwały siedem miesięcy. Inwestycja kosztowała 6 mln 700 tys. zł. Fundusze potrzebne na cel realizacji projektu częściowo pochodziły z tzw. schetynówek. Oficjalne oddanie obiektu do użytku miało miejsce w grudniu minionego roku. Most został poświęcony.
ATRAKCJE
Konstrukcja wywołała spore kontrowersje wśród mieszkańców Rzeszowa ze względu na oryginalną kolorystykę obiektu przypominającą tęczę. Przeprawa jest pierwszym na terenie miasta mostem o budowie łukowej. Posiada dwukierunkową szosę oraz chodniki dla pieszych. Obciążenie konstrukcji wynosi maksymalnie 30 ton. W godzinach wieczornych most zostaje efektownie podświetlony.
Autor zdjęć: Victor