Decyzja ta wynika z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r., zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
- Oznacza to, że zachowujemy ciągłość obsługi mieszkańców z zachowaniem reżimu sanitarnego. Wszystkie wydziały Urzędu Miasta i Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą działały normalnie i wszyscy mieszkańcy, którzy przyjdą, będą na bieżąco obsługiwani lub umawiani na konkretny termin – informuje Marzena Kłeczek-Krawiec z Urzędu Miasta Rzeszowa.
Reklama
Poniżej kilka przydatnych linków:
- Wykaz numerów telefonów do Wydziałów Urzędu i Jednostek Organizacyjnych Miasta
- Opis procedur dotyczących załatwiania spraw urzędowych
- Wykaz spraw załatwianych poprzez platformę e-PUAP
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz