Rzeszów - Poniedziałek, 18.11.2024
Reklama

Za nami 13. edycja konferencji InternetBeta

Dodano:

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl
RZESZÓW. 86 prelegentów i ponad 200 uczestników wzięło udział w 13. edycji konferencji InternetBeta. W dniach 15-17 września 2021 roku Kampus WSIiZ w Kielnarowej zamienił się w centrum digital marketingu, biznesu oraz networkingu.

Jeden z prelegentów tegorocznej Bety – Jan Sikora, CEO Planet Plus, zasygnalizował słuchającym, że człowiek żyje średnio 25 915 dni i to od każdego z nas indywidualnie zależy, w jaki sposób wykorzysta dany mu czas. 3 dni InternetBety na pewno były bardzo intensywne i dostarczyły uczestnikom merytorycznej i najbardziej aktualnej wiedzy na temat wykorzystania Internetu w codziennym życiu, była to również okazja do wymiany doświadczeń i dzielenia się sprawdzonymi pomysłami. Konferencji InternetBeta towarzyszył również panel akademicki Beta Academics.

Mgr Łukasz Bis, EMBA, Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej ds. kierunku Grafika komputerowa i produkcja multimedialna, podsumowuje: Tegoroczna Konferencja InternetBeta była trzynastą edycją i przesądni mogli spekulować, że to liczba pechowa. Okazało się to błędnym założeniem. Mimo pandemii  podjęliśmy trud zrealizowania InternetBeta stacjonarnie w Kielnarowej i mogę śmiało stwierdzić, że była to edycja bardzo udana! Wysoki poziom merytoryczny prelekcji wygłaszanych na łącznie 4 salach, burzliwe, pełne zaangażowania dyskusje w kuluarach i wzajemna otwartość pozwoliły na podtrzymanie klimatu tej wyjątkowej, kultowej Konferencji. W trakcie tegorocznego wydarzenia mieliśmy okazję rozmawiać na panelach dyskusyjnych o zrównoważonym rozwoju i transformacji cyfrowej. Nie uciekaliśmy także od tematów trudnych, takich jak wpływ pandemii na rynek oraz depresję i wypalenie zawodowe, które dotyczy również branży kreatywnej. W tym roku pokusiliśmy się także o zorganizowanie Zielonej Sceny – gdzie razem z grupa iCEA przeprowadziliśmy ponad 10 wywiadów z najważniejszymi osobami z tej branży. Podsumowując: #gromkiebrawa dla uczestników, prelegentów, ale też organizatorów.  A kolejna Beta już za rok – 14-16.09.2022.

Kto wystąpił w trakcie tegorocznej konferencji? 

Na scenach tegorocznej Bety miały miejsce wystąpienia ekspertów omawiających bardzo różnorodne zagadnienia, począwszy od statystyki, przez SEO, prawo i audyty po start-upy. Pojawiły się również prezentacje na temat zaangażowania społecznego, reklam, komunikacji, influencer marketingu oraz content marketingu. W tym roku prezentacja otwierająca Betę przypadła Kamilowi Koziełowi, mistrzowi mowy i prezentacji, który od wielu lat pomaga w komunikacji zarządom, menedżerom, specjalistom, wykładowcom i legendom sportu. Kolejne wystąpienia w trakcie pierwszego dnia wygłosili m.in.: Kinga Edwards (“Dobre praktyki marketingu SaaS, IT i B2B – jak wybić się na konkurencyjnym rynku i wyjść poza Polskę?”), Paweł Sala (“Pozyskanie czy retencja? Rola email marketingu we współpracy z ruchem organicznym”), Michał Korba (“Czego możesz dowiedzieć się od współtwórcy bomby atomowej, który uwielbiał rysować nagie kobiety – czyli jak osiągnąć sukces w biznesie”), czy Grzegorz Miłkowski (“Przyszłość contentu na stronach internetowych”). 
Reklama
Drugi dzień konferencji także obfitował w wiele ciekawych prezentacji. Szczególną uwagę zwróciło wystąpienie pt. “Sekrety pozyskiwania leadów poprzez webinary (90% osób to pomija)” – Anny Prończuk-Omiotek. Tego dnia swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się także: Jan Jankowski (“Twórca Instagram nie kupił smartfonu swoim dzieciom – wiedziałaś?”), Anna Rząca i Paulina Maslich (“Szef 4.0 – samotność na szczycie?”), Marcin Rudzik (“Dlaczego przepis na idealny marketing dla e-commerce nie istnieje”) oraz Krzysztof Marzec (“Pieśń lodu i ognia czyli SEO vs ADs”).

Ostatni dzień Bety otworzyła prezentacja Tomka Jurka pt. “Marka osobista? Markę, to ma czekoladowy baton. Jak budować reputację?”, który przekonywał zgromadzonych do porzucenia sztucznie wykreowanego hasła “marka osobista” i rozpoczęcia budowania reputacji poprzez czyny i efekty własnej pracy. W piątek prezentacje wygłosili także m.in. Bartosz Ferenc (“Pivot w życiu i biznesie”),  Monika Mikowska (“O zmianie”) oraz Filip Werstler (“Dlaczego rozmowy o polityce, ekologii i szczepionkach nam nie wychodzą i co możemy z tym zrobić? Błędy logiczne w komunikacji”). 

 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

Miejski Zarząd Żłobków zamyka się przed petentami

RZESZÓW. Miejski Zarząd Żłobków nie obsługuje rekrutacji metodą face to face. Petenci są zobligowani do wybrania drogi elektronicznej.

Rzeszów

Urzędnicy zrobią zakupy dla osób starszych i samotnych objętych kwarantanną

RZESZÓW. Osoby starsze i samotne, które zostały objęte kwarantanną, mogą liczyć na pomoc pracowników Urzędu Miasta Rzeszowa w zrobieniu zakupów.

Rzeszów

Darmowa strefa płatnego parkowania w Rzeszowie do odwołania

RZESZÓW. Strefa płatnego parkowania w Rzeszowie z dniem dzisiejszym przestaje funkcjonować.

Rzeszów

Pijani kierowcy na ulicach Rzeszowa. Jeden wydmuchał 2,5 promila, a drugi miał ponad 3 promile

RZESZÓW. Dwóch pijanych kierowców ujawnili rzeszowscy policjanci. Jeden z nich wpadł podczas kontroli, natomiast w drugim przypadku doszło do obywatelskiego ujęcia.

Rzeszów

Konsultacje w sprawie zmiany granic miasta Rzeszowa

RZESZÓW. 19 marca 2020 r. rozpoczynają się konsultacje z mieszkańcami Rzeszowa w sprawie zmiany granic miasta Rzeszowa. Konsultacje będą trwały do 22 marca 2020 r.

Rzeszów

Od 18 marca zmiany w rozkładzie kilku głównych linii komunikacji miejskiej. Linia 53 zawieszona

RZESZÓW. Zarząd Transportu Miejskiego poinformował o zmianach w kursowaniu części linii autobusowych, jakie zaczną obowiązywać od 18 marca. 

Rzeszów

Rzeszowskie restauracje dowożą lekarzom "darmowe" jedzenie

RZESZÓW. Dzięki platformie organizującej zbiórki trzy organizacje postanowiły pomóc pracownikom służb medycznych w kraju, dostarczając im posiłki. W akcji udział biorą również restauracje i szpitale z Rzeszowa.

Rzeszów

ZTM wprowadza ograniczenia kontaktu

RZESZÓW. ZTM wprowadza zakaz bezpośredniego kontaktu z klientem. POP-y zamknięte.

Reklama