– Klientów będziemy obsługiwać godzinę krócej niż dotychczas. Przed skróceniem czasu pracy sprawdziliśmy, kiedy klienci najczęściej odwiedzają nasze placówki. Największe natężenie ruchu jest w godzinach od 10 do 12. Po południu liczba osób odwiedzających ZUS maleje, a po godzinie 17 sale obsługi są prawie puste – informuje Wojciech Dyląg, regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie podkarpackim.
Klienci, którzy nie chcą czekać w kolejce mogą wizytę w ZUS zarezerwować poprzez Platformę Usług Elektronicznych ZUS lub zrobić to telefonicznie. Aby umówić wizytę w oddziale w Rzeszowie trzeba zadzwonić pod numer 17 867 50 28.
Reklama
Klienci ZUS mogą również załatwiać sprawy bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem e-wizyty. Aby spotkać się on-line z pracownikiem wystarczy mieć dostęp do internetu i urządzenie z kamerką (np. smartfon, tablet lub komputer). Do dyspozycji klientów jest również Centrum Obsługi Telefonicznej (nr tel.: 22 560 16 00, e-mail: cot@zus.pl). Wnioski i dokumenty można przesyłać także za pomocą Platformy Usług Elektronicznych ZUS.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz