Rzeszów - Środa, 27.11.2024
Reklama

Udogodnienia dla mieszkańców w Punktach Obsługi Urzędu Miasta

Dodano:

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl
RZESZÓW. Miasto uruchomiło nowoczesny system, który ma usprawnić pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w czterech rzeszowskich galeriach handlowych: Galerii Rzeszów, Nowy Świat, Plaza i Millenium Hall.
 
Sprawy jakie mieszkancy mogą załatwić w Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach to m.in. wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system który wdrożono, ma usprawnić załątwianie spraw urzędowych oraz wspomoc klientow w ich obsłudze na każdym etapie kontaktu z urzędem. Oczekiwania na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie ma być krótsze.
 
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
 
1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi. 
Reklama
2. Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie rezerwacje.erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
 
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
 
System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

Ogłoszono listę zadań do realizacji w ramach RBO 2020

RZESZÓW. Spośród 107 zgłoszonych projektów, do realizacji wybrano 5 zadań z I kategorii, 21 z II kategorii oraz 21 projektów z II kategorii.

Rzeszów

Policyjna akcja „Przejezdne skrzyżowania”. Ponad 20 wykroczeń zakłócających płynność ruchu

RZESZÓW. Na wybranych skrzyżowaniach policjanci zwracali uwagę na wykroczenia popełniane przez kierujących.

Rzeszów

Znamy wyniki konsultacji ws. wodnego placu zabaw

RZESZÓW. W konsultacjach udział wzięło 371 mieszkańców.

Rzeszów

Ratusz jest zainteresowany autobusami napędzanymi wodorem

RZESZÓW. Władze miasta wybierają się w podróż do Londynu.

Rzeszów

Rośliny kotewki zabezpieczone. Kolejny etap to transport sprzętu do odmulenia rzeszowskiego zalewu

RZESZÓW. Trwają przygotowania do transportu sprzętu do odmulania rzeszowskiego zalewu. 

Rzeszów

Na os. Pobitno powstał nowy 18-kondygnacyjny budynek. Znajdzie się w nim 224 mieszkań [FOTO]

RZESZÓW. Na deweloperskiej mapie Rzeszowa pojawił się nowy, gotowy do zamieszkania kompleks budynków zlokalizowanych przy ul. Małopolskiej.

Rzeszów

Wikana Square coraz mocniej zaznacza swoją obecność w krajobrazie miasta [FOTO]

RZESZÓW. Nowe budynki znajdą się na ul. Lenartowicza pomiędzy halą Podpromie i ul. Bulwarową, tuż za budynkiem Szkoły Podstawowej nr 17.

Rzeszów

Rekordowy sezon lotniska w Jasionce. 25 proc. wzrost liczby podróżnych

RZESZÓW. W trakcie tegorocznego sezonu wakacyjnego, największą popularnością cieszyły się loty do Turcji.

Reklama