Rzeszów - Czwartek, 28.11.2024
Reklama

Udogodnienia dla mieszkańców w Punktach Obsługi Urzędu Miasta

Dodano:

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl
RZESZÓW. Miasto uruchomiło nowoczesny system, który ma usprawnić pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w czterech rzeszowskich galeriach handlowych: Galerii Rzeszów, Nowy Świat, Plaza i Millenium Hall.
 
Sprawy jakie mieszkancy mogą załatwić w Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach to m.in. wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system który wdrożono, ma usprawnić załątwianie spraw urzędowych oraz wspomoc klientow w ich obsłudze na każdym etapie kontaktu z urzędem. Oczekiwania na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie ma być krótsze.
 
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
 
1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi. 
Reklama
2. Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie rezerwacje.erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
 
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
 
System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

PGE Energia Ciepła oraz Klub Sportowy „Korona” Rzeszów zawarły umowę sponsoringową

RZESZÓW. Dzięki wsparciu rzeszowskiej elektrociepłowni dzieci i młodzież z klubu sportowego będą mogły kontynuować treningi i wyjeżdżać na zawody i turnieje sportowe.

Rzeszów

Zderzenie trzech samochodów w Trzebownisku. Wprowadzono ruch wahadłowy

RZESZÓW. Aktualnie odbywa tam się ruch wahadłowy. Utrudnienia potrwają do ok. 14.30.

Rzeszów

Rzeszów „bohaterem” anglojęzycznego programu [VIDEO]

RZESZÓW. W trakcie filmu Ryan Socash pokazuje m.in. Muzeum Techniki i Militariów, odwiedza rzeszowski Rynek oraz Podziemną Trasę Turystyczną.

Rzeszów

Stok narciarski i… pumptrack na Matysówce

RZESZÓW. Radny Daniel Kunysz zabiega o to, aby w sąsiedztwie stoku narciarskiego powstał pumptrack.

Rzeszów

Za kilka dni ruszy Hackathon Mobility. Wydarzenie odbędzie się w Urban Lab Rzeszów

RZESZÓW. Hackathon odbędzie się w dniach 14-15 grudnia 2019 r. w Urban Lab Rzeszów, przy ul. 3 maja.

Rzeszów

W 9. kolejce PlusLigi Asseco Resovia podejmie Jastrzębski Węgiel

RZESZÓW. Na kibiców w hali Podpromie będzie czekała niespodzianka.

Rzeszów

Prawie 11 mln zł dla Uniwersytetu Rzeszowskiego. Chodzi o zwiększenie dostępności dla osób niepełnosprawnych

RZESZÓW. Projekt UR pt.: „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR został wyróżniony przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.

Reklama