Rzeszów - Piątek, 29.11.2024
Reklama

Udogodnienia dla mieszkańców w Punktach Obsługi Urzędu Miasta

Dodano:

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl
RZESZÓW. Miasto uruchomiło nowoczesny system, który ma usprawnić pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w czterech rzeszowskich galeriach handlowych: Galerii Rzeszów, Nowy Świat, Plaza i Millenium Hall.
 
Sprawy jakie mieszkancy mogą załatwić w Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach to m.in. wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system który wdrożono, ma usprawnić załątwianie spraw urzędowych oraz wspomoc klientow w ich obsłudze na każdym etapie kontaktu z urzędem. Oczekiwania na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie ma być krótsze.
 
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
 
1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi. 
Reklama
2. Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie rezerwacje.erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
 
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
 
System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

Pijani kierowcy na ulicach Rzeszowa. Jeden wydmuchał 2,5 promila, a drugi miał ponad 3 promile

RZESZÓW. Dwóch pijanych kierowców ujawnili rzeszowscy policjanci. Jeden z nich wpadł podczas kontroli, natomiast w drugim przypadku doszło do obywatelskiego ujęcia.

Rzeszów

Konsultacje w sprawie zmiany granic miasta Rzeszowa

RZESZÓW. 19 marca 2020 r. rozpoczynają się konsultacje z mieszkańcami Rzeszowa w sprawie zmiany granic miasta Rzeszowa. Konsultacje będą trwały do 22 marca 2020 r.

Rzeszów

Od 18 marca zmiany w rozkładzie kilku głównych linii komunikacji miejskiej. Linia 53 zawieszona

RZESZÓW. Zarząd Transportu Miejskiego poinformował o zmianach w kursowaniu części linii autobusowych, jakie zaczną obowiązywać od 18 marca. 

Rzeszów

Rzeszowskie restauracje dowożą lekarzom "darmowe" jedzenie

RZESZÓW. Dzięki platformie organizującej zbiórki trzy organizacje postanowiły pomóc pracownikom służb medycznych w kraju, dostarczając im posiłki. W akcji udział biorą również restauracje i szpitale z Rzeszowa.

Rzeszów

ZTM wprowadza ograniczenia kontaktu

RZESZÓW. ZTM wprowadza zakaz bezpośredniego kontaktu z klientem. POP-y zamknięte.

Rzeszów

Podkarpacki Urząd Wojewódzki. Obsługa klientów zamknięta do odwołania

RZESZÓW. Podobnie jak Urząd Miasta Rzeszowa oraz podległe mu jednostki, również Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie od 16 marca zamyka do odwołania obsługę klientów.

Rzeszów

Urząd Miasta Rzeszowa oraz podległe mu jednostki zaprzestają bezpośredniej obsługi mieszkańców

RZESZÓW. Od 16.03.2020 r. do odwołania Urząd Miasta Rzeszowa oraz Jednostki Organizacyjne Miasta Rzeszowa nie prowadzą obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.

Rzeszów

Loty na lotnisku w Jasionce wstrzymane

Podrzeszowskie lotnisko wstrzymuje loty na co najmniej 14 dni.

Reklama