Rzeszów - Środa, 27.11.2024
Reklama

Udogodnienia dla mieszkańców w Punktach Obsługi Urzędu Miasta

Dodano:

fot. RESinet.pl
fot. RESinet.pl
RZESZÓW. Miasto uruchomiło nowoczesny system, który ma usprawnić pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w czterech rzeszowskich galeriach handlowych: Galerii Rzeszów, Nowy Świat, Plaza i Millenium Hall.
 
Sprawy jakie mieszkancy mogą załatwić w Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach to m.in. wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system który wdrożono, ma usprawnić załątwianie spraw urzędowych oraz wspomoc klientow w ich obsłudze na każdym etapie kontaktu z urzędem. Oczekiwania na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie ma być krótsze.
 
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
 
1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi. 
Reklama
2. Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie rezerwacje.erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
 
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
 
System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
 
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

Rzeszów gotowy na zimę. O dobry stan dróg i chodników zadba 114 maszyn

RZESZÓW. 114 maszyn, w tym m.in. 17 pługoposypywarek oraz ponad 30 ciągników jest gotowych, aby zadbać o zimowe utrzymanie ulic i chodników w Rzeszowie. Zabezpieczono również sól i piasek do posypywania dróg.

Rzeszów

Troje pieszych potrąconych w Rzeszowie i Jasionce. Policja apeluje o ostrożność

RZESZÓW. Na szczęście żadna z poszkodowanych osób nie odniosła poważniejszych obrażeń. 

Rzeszów

Rozbudowa ul. Matysowskiej dobiega końca

RZESZÓW. W ciągu najbliższych dni mają zakończyć się prace przy rozbudowie ul. Matysowskiej w Rzeszowie. 

Rzeszów

Będzie jeszcze więcej drzew w Rzeszowie. Trwają jesienne nasadzenia

RZESZÓW. Ponad 500 nowych drzew pojawi się w Rzeszowie w ramach jesiennych nasadzeń. Sadzone są m.in. buki pospolite, dęby szypułkowe, graby pospolite, lipy drobnolistne, klony pospolite i jawory. 

Rzeszów

#AutobusCiepła powraca na ulice Rzeszowa

RZESZOW. 15 listopada 2022 r. wystartowała tegoroczna akcja pod hasłem #AutobusCiepła. Osoby bezdomne i potrzebujące mogą skorzystać z darmowych ciepłych posiłków, wydawanych ze specjalnego autokaru. Akcja potrwa do połowy marca 2023 r.

Rzeszów

Zakończyła się przebudowa ulicy Zygmunta I Starego

RZESZÓW. Wcześniej niż zakładano zakończyły się prace przy rozbudowie ul. Zygmunta I Starego na rzeszowskim osiedlu Wilkowyja. Drogę poszerzono do sześciu metrów, wybudowano także chodniki i ścieżkę rowerową.

Rzeszów

W Rzeszowie rozpoczął się nabór wniosków o preferencyjny zakup węgla

RZESZÓW. Węgiel będzie dystrybuować Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej. Wnioski będą przyjmowane do 2 grudnia.

Rzeszów

Kolejny miesiąc w Jasionce z doskonałym wynikiem

RZESZÓW/JASIONKA. W październiku z usług podrzeszowskiego lotniska skorzystało blisko 65 tys. pasażerów. 

Reklama