RZESZÓW. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybudują nowy, ponad 3-krotnie szerszy obiekt. Rozbiórka starego wiaduktu rozpoczęła się od zamknięcia przejazdu w poniedziałek.
2 września około godz. 10.00 rozpoczął się kolejny etap inwestycji kolejowych w Rzeszowie, tym razem związany z przebudową wiaduktu nad ul. Batorego. Obecnie pod obiektem, który jest w złym stanie technicznym, mieści się tylko jeden pas ruchu i wąski chodnik. Samochody jeżdżą wahadłowo, co powoduje korki.
Po rozebraniu obiektu przejazd pod nim zostanie pogłębiony i poszerzony tak, aby zmieściły się pod nim dwa pasy ruchu, chodniki i ścieżka rowerowa. Następnie Kolej wybuduje w tym miejscu nowy wiadukt a miasto rozpocznie przebudowę drogi pod obiektem.
Szeroki zakres prac spowodował zmiany w komunikacji drogowej. Kierowcy jadący od ul. Siemieńskiego będą mogli przedostać się na południową stronę poprzez ul. Kochanowskiego i wiadukt Tarnobrzeski. Natomiast jadący w odwrotną stronę - od al. Piłsudskiego przez Cieplińskiego, wiadukt Tarnobrzeski i ul. Kochanowskiego.
Inny przejazd może odbywać się ul. Siemieńskiego, Ciepłowniczą do Rzecha, następnie na rondzie Jacka Kuronia do al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego. Inwestycja, która potrwa ok. 13 miesięcy znacząco usprawni system komunikacji w mieście.
2 września około godz. 10.00 rozpoczął się kolejny etap inwestycji kolejowych w Rzeszowie, tym razem związany z przebudową wiaduktu nad ul. Batorego. Obecnie pod obiektem, który jest w złym stanie technicznym, mieści się tylko jeden pas ruchu i wąski chodnik. Samochody jeżdżą wahadłowo, co powoduje korki.
Po rozebraniu obiektu przejazd pod nim zostanie pogłębiony i poszerzony tak, aby zmieściły się pod nim dwa pasy ruchu, chodniki i ścieżka rowerowa. Następnie Kolej wybuduje w tym miejscu nowy wiadukt a miasto rozpocznie przebudowę drogi pod obiektem.
Szeroki zakres prac spowodował zmiany w komunikacji drogowej. Kierowcy jadący od ul. Siemieńskiego będą mogli przedostać się na południową stronę poprzez ul. Kochanowskiego i wiadukt Tarnobrzeski. Natomiast jadący w odwrotną stronę - od al. Piłsudskiego przez Cieplińskiego, wiadukt Tarnobrzeski i ul. Kochanowskiego.
Inny przejazd może odbywać się ul. Siemieńskiego, Ciepłowniczą do Rzecha, następnie na rondzie Jacka Kuronia do al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego. Inwestycja, która potrwa ok. 13 miesięcy znacząco usprawni system komunikacji w mieście.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz