RZESZÓW. Unieważniono przetarg na budowe wydzielonej dwukierunkowej drogi dla rowerów przy moście Narutowicza. Powodem takiej decyzji Ratusza były wygórowane wymagania finansowe wykonawców.
Wiemy, że nie będzie to jedyna kładka tego typu jaka powstanie w mieście i planowana jest też budowa tego typu przeprawy drogowej na moście przy ul. Lwowskiej oraz na Zaporze. Póki co Ratusz musi wyłonić wykonawcę pierwszej z kładek. Za pierwszym razem się nie udało.
Zgodnie z planem, 24 maja odbyło się otwarcie ofert wykonawców zainteresowanych inwestycją i po raz kolejny powodem unieważnienia przetargu są oferty wykonawców. Miasto na inwestycje planuje przeznaczyć 2,1 mln zł, natomiast najtańsza oferta wynosiła 4,4 mln zł. 30 maja przetarg unieważniono.
Zgodnie z dokumentacją projektową, całkowita długość kładki wynosić będzie 105 metrów, natomiast całkowita szerokość 3,8 m. Nowa droga rowerowa będzie dwustronna, tj. na jednej platformie będą dwa pasu ruchu oraz połączenia z istniejącymi ścieżkami rowerowymi.
Kładka zostanie umieszczona na istniejącej konstrukcji ciepłociągu. Warto również wspomnieć, że budowa kładki została dofinansowana ze środków Unii Europejskiej. Pierwsza w Rzeszowie kładka kompozytowa pierwotnie miała być gotowa do 29 listopada 2019 roku.
Wiemy, że nie będzie to jedyna kładka tego typu jaka powstanie w mieście i planowana jest też budowa tego typu przeprawy drogowej na moście przy ul. Lwowskiej oraz na Zaporze. Póki co Ratusz musi wyłonić wykonawcę pierwszej z kładek. Za pierwszym razem się nie udało.
Zgodnie z planem, 24 maja odbyło się otwarcie ofert wykonawców zainteresowanych inwestycją i po raz kolejny powodem unieważnienia przetargu są oferty wykonawców. Miasto na inwestycje planuje przeznaczyć 2,1 mln zł, natomiast najtańsza oferta wynosiła 4,4 mln zł. 30 maja przetarg unieważniono.
Reklama
Kładka zostanie umieszczona na istniejącej konstrukcji ciepłociągu. Warto również wspomnieć, że budowa kładki została dofinansowana ze środków Unii Europejskiej. Pierwsza w Rzeszowie kładka kompozytowa pierwotnie miała być gotowa do 29 listopada 2019 roku.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz