Rzeszów - Piątek, 04.10.2024
Reklama

Piknik Rodzinny dla Serca na rzeszowskich Bulwarach

Dodano: /

fot. Archiwum RESinet.pl
fot. Archiwum RESinet.pl

RZESZÓW. Konsultacje medyczne, bezpłatne badania i atrakcje dla całych rodzin – tak w skrócie zapowiada się Pikniku Rodzinny dla Serca organizowany w ramach Dnia Serca w Rzeszowie.

Głównym celem akcji jest szerzenie idei dbania o serce i przeciwdziałanie chorobom układu krążenia. Organizatorami tego wydarzenia są Fundacja Medyk dla Zdrowia, Centrum Medyczne Medyk oraz Miasto Rzeszów, a projekt jest współfinansowany ze środków z budżetu Miasta Rzeszowa.

Piknik rodzinny dla Serca odbędzie się już w najbliższą sobotę, 28 września br., na Rzeszowskich Bulwarach w godz. 13:00 – 18:00.

Na terenie imprezy rozstawione zostaną specjalne namioty, w których będzie można m. in. zmierzyć ciśnienie i poziom cukru, zrobić EKG, zbadać wzrok, wykonać analizę składu ciała i skonsultować się z dietetykiem. Porad będą udzielać także psycholog, stomatolog oraz fizjoterapeuta. Panie będą mogły skorzystać z nauki samobadania piersi.

Oprócz tego w programie zaplanowano liczne atrakcje dla najmłodszych: animacje, gry i zabawy, dmuchane zabawy, air truck, turniej piłki nożnej, warkoczyki i wiele innych.

O godz. 16:30, w kinie plenerowym odbędzie się projekcja bajki „Sekretne życie zwierząt 2”.

Program wydarzenia:

Reklama

Strefa dla Zdrowia:

- EKG
- analiza składu ciała z poradami dietetyka
- badanie wzroku
- pomiary ciśnienia i glukozy
- profilaktyka nowotworowa - nauka samobadania piersi i jąder oraz vouchery na badania
- konsultacje fizjoterapeutów, stomatologów, psychologów
- nauka udzielania pierwszej pomocy czyli "Klinika Małego Medyka"

Strefa Rozrywki:

- przejażdżki na kucykach
- dmuchane zjeżdżalnie
- Akrobacje na Air Turck oraz żyroskop z opieką trenerów FlyPark
- Fotobudka 360
- turniej piłki nożnej dla dzieci oraz gry i zabawy sportowe razem z trenerami Dziecięcej Akademii Futbolu
- zaplatanie warkoczyków i brokatowe tatuaże
i wiele więcej

A o 16:30 kino plenerowe z popcornem dla każdego


Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

"A[u]kcja Trzy Serca". Studenci Politechniki Rzeszowskiej zbierają na pomoc dla Milenki

RZESZÓW. Już po raz szósty studenci z Politechniki Rzeszowskiej organizują aukcję charytatywną na rzecz chorego dziecka. Tym razem pomocy potrzebuje Milenka, która zmaga się wieloma chorobami.

Rzeszów

Zmiany w komunikacji miejskiej. Zwiększony limit pasażerów i powrót "ciepłego guzika"

RZESZÓW. Pasażerowie MPK będą mogli ponownie samodzielnie otwierać drzwi autobusu. Zwiększony zostaje również limit pasażerów.

Rzeszów

Ewa Leniart chce tańszej komunikacji miejskiej. Proponuje "bilet 365"

RZESZÓW. Ewa Leniart chce wprowadzić  w Rzeszowie roczny „bilet 365”. Zadeklarowała również integrację komunikacji miejskiej z innymi środkami transportu.

Rzeszów

Rzeszów metą III etapu Tour de Pologne. Podpisano umowę

RZESZÓW. Trzeci etap tegorocznej edycji Tour de Pologne zakończy się w Rzeszowie. Wyścig odbędzie się w dniach 9-15 sierpnia, a do stolicy Podkarpacia kolarze przyjadą 11 sierpnia.

Rzeszów

Konrad Fijołek podpisał "kontrakt" dla osiedla Budziwój

RZESZÓW. Kandydat na prezydenta Rzeszowa Konrad Fijołek, gościł dziś na osiedlu Budziwój, gdzie podpisał „kontrakt” dotyczący realizacji najpilniejszych inwestycji na osiedlu.

Rzeszów

Przebudują most Załęski i skrzyżowanie ulic Siemieńskiego i gen. Maczka. Jest decyzja ZRID

RZESZÓW. Wydano zezwolenie na realizację dwóch ważnych inwestycji drogowych w Rzeszowie. Chodzi o rozbudowę mostu Załęskiego oraz przebudowę skrzyżowania ulic Siemieńskiego i gen. Maczka. Inwestycje te są częścią większej całości.

Rzeszów

Czytelnia Główna WiMBP udostępnia zbiory "na zewnątrz"

RZESZÓW. Od 4 maja czytelnicy WiMBP w Rzeszowie mogą wypożyczać do domu część zbiorów z Czytelni Głównej przy ul. Sokoła 13.

Rzeszów

CH Plaza powiększa ofertę dla najmłodszych

RZESZOW. CH Plaza ma nowego najemcę. Do portfolio dołączyła lokalna marka dzieciakowi.pl. Sklep oferuje gry oraz zabawki kreatywne i sensoryczne dla najmłodszych klientów.

Reklama