Rzeszów - Sobota, 30.11.2024
Reklama

Nowi najemcy w rzeszowskiej Plazie

Dodano:

fot. Archiwum RESinet.pl
fot. Archiwum RESinet.pl
RZESZÓW. Centrum Handlowe Plaza pozyskało trzech nowych najemców: nowoczesny, bezobsługowy salon gier i zabawy, nowy salon prasowy oraz biuro podróży jednego z liderów w branży turystycznej. Końcówka roku w Plazie, to również przedłużenie umów najmu na kolejne lata.

W mijającym, 2023 roku, do grona najemców CH Plaza Rzeszów dołączyło kilka znanych marek. Swoje nowoczesne salony otworzył m.in.: W.Kruk, Kodano Optyk oraz kwiaciarnia Bukiet z Miłości. Kilku najemców zdecydowało się przedłużyć współpracę na kolejne lata, to m.in. Sephora, Smyk, Vissavi, Yes czy Verona.

Koniec roku to dla zarządcy Centrum Keen Property Managment kolejne dobre wiadomości. Jak zaznacza Radosław Jamrozik, Dyrektor CH Plaza Rzeszów mijający rok przyniósł dużo dobrych zmian w CH Plaza Rzeszów. – Dziś mamy możliwość podzielić się kolejną rozbudową naszego portfolio. Do grona najemców dołączają: ArcadeBee, salon prasowy Trafika oraz znany lider branży turystycznej, czyli TUI. Możemy także pochwalić się przedłużeniem umów o kolejnych 5 lat, a nawet gwarantowanych 10 lat z RTV Euro AGD, czy doskonale znany i lubiany przez klientów sklep z segmentu mody sportowej, czyli Martes Sport. Jednak nie osiadamy na laurach i mam nadzieję, że już w najbliższym czasie poinformujemy o kolejnych nowościach – tłumaczy Radosław Jamrozik.
Reklama
Nowi najemcy

ArcadeBee to nowoczesny i bezobsługowy salon gier i zabaw dla różnych grup wiekowych. Lokal znajduje się w Strefie Relaksu na pierwszym piętrze CH Plaza Rzeszów. Klienci znajdą tam szeroki wybór zarówno współczesnych, jak i klasycznych gier zręcznościowych. Nowy salon Prasowy Trafika znajduje się na parterze przy wejściu od al. Rejtana. Salon należący do firmy Tabak Polska jest jednym z ok.170 salonów prasowych prowadzonych pod nazwą Trafika.

Do grona najemców CH Plaza Rzeszów dołączy także biuro podróży TUI. Salon tej marki zajmie powierzchnię 47 mkw i będzie działał przez co najmniej 5 lat. Grupa TUI to lider w branży turystycznej na większości rynków europejskich. Szerokie portfolio grupy obejmuje touroperatorów, linie lotnicze, statki wycieczkowe oraz sieci hotelowe we wszystkich głównych wakacyjnych destynacjach na całym świecie.

 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

Bezrobotni mogą otrzymać dotację na założenie firmy

RZESZÓW. PUP w Rzeszowie ogłosił kolejną edycję naboru wniosków ws. dofinansowań na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Można otrzymać nawet 20 tys. zł wsparcia.

Rzeszów

Różowa sobota w Rzeszowie. Bezpłatne badania i konsultacje dla kobiet

​RZESZÓW. W sobotę 23 października w KSW nr 1 w Rzeszowie wszystkie chętne kobiety będą mogły skorzystać z bezpłatnych badań piersi w ramach tzw. różowego października.

Rzeszów

Powstaną kolejne przejścia dla pieszych w powiecie rzeszowskim

W przyszłym roku Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie wykona kolejnych pięć przejść dla pieszych w czterech miejscowościach powiatu. Pieniądze na ten cel udało się pozyskać w naborze uzupełniającym z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

Rzeszów

Znamy listę zadań do realizacji w ramach RBO na 2022 r.

RZESZÓW. Dzisiaj poznaliśmy zwycięzców przyszłorocznej edycji Rzeszowskiego Budżetu Obywatelskiego. Środki o łącznej wartości 8,2 mln w ramach trzech kategorii otrzyma 37 inicjatyw. Na projekty padło rekordowo dużo głosów.

Rzeszów

Zdemontowano inteligentną wiatę przystankową przy ul. Lisa Kuli. Powróci za kilka dni

RZESZÓW. Wiata będzie prezentowana podczas targów Smart City Expo. Zastąpi ją tymczasowy przystanek.

Rzeszów

Uniwersytet Rzeszowski wyróżniony w konkursie Lodołamacze 2021

RZESZÓW. Podczas XVI edycji konkursu Lodołamacze 2021 Uniwersytet Rzeszowski został dwukrotnie nagrodzony. Laureaci konkursu to pracodawcy przełamujący stereotypy i uprzedzenia wobec osób z niepełnosprawnościami.

Rzeszów

Rusza kolejna edycja akcji profilaktycznej "Rak a Zdrowie"

RZESZÓW. ZOZ nr 2 w Rzeszowie zaprasza Panie w wieku 50-69 lat na profilaktyczne badania mammograficzne w ramach VIII edycji kampanii „RAK a ZDROWIE”.

Reklama