Rzeszów - Sobota, 30.11.2024
Reklama

"Mobilny Urzędnik" pomaga załatwić sprawy bez wychodzenia z domu

Dodano:

Na zdjęciu pani Eugenia, mieszkanka Rzeszowa, którą odwiedził „Mobilny Urzędnik”, fot. Grzegorz Bukała/UM Rzeszowa
Na zdjęciu pani Eugenia, mieszkanka Rzeszowa, którą odwiedził „Mobilny Urzędnik”, fot. Grzegorz Bukała/UM Rzeszowa
RZESZÓW. Od 31 marca 2022 r. w Rzeszowie realizowany jest projekt pn. „Mobilny Urzędnik”. Dzięki usłudze, osoby o specjalnych potrzebach mogą załatwić sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu.

Usługa „Mobilny Urzędnik” polega na obsłudze spraw urzędowych na terenie Rzeszowa w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z usługi. Pracownik Urzędu Miasta Rzeszowa dostarczy potrzebne druki urzędowe, pomoże w ich wypełnieniu, przyjmie niezbędne dokumenty, a następnie zarejestruje je w urzędzie. (Wszelkie dokumenty wymagane do dołączenia w ramach procedury mieszkaniec ma obowiązek zgromadzić samodzielnie).

Z pomocy mogą skorzystać mieszkańcy o szczególnych potrzebach, którzy z powodu niepełnosprawności lub wieku mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie Miasta Rzeszowa. Potrzebę załatwienia sprawy w ten sposób można zgłosić na dwa sposoby:

- telefonicznie dzwoniąc na Infolinię Urzędu Miasta Rzeszowa, pod numer tel. 1 77 88 99 00 (zgłoszenia można dokonać także za pośrednictwem członka rodziny, czy opiekuna) od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30-15.30.
Reklama
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – wysyłając zgłoszenie  na adres: mobilny.urzednik@erzeszow.pl

W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa oraz podać swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu. Tą drogą załatwiane są różne sprawy, od złożenia wniosku i wydania Ogólnopolskiej Karty Seniora, przez pomoc dla przedsiębiorców, po kwestie dotyczące wymiany i wydawania dowodu osobistego.

Zgłoszenia do „Mobilnego Urzędnika” są realizowane w środy i czwartki w godzinach od 9:00 do 14:00. Urzędnicy spotykają się z mieszkańcem w najbliższym dniu, w którym dostępny jest wolny termin. Obsługa mieszkańców w ten sposób jest bezpłatna.
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

ZTM przywraca kursowanie autobusu linii nr 50 na Zalesiu

RZESZÓW. Od 2 września br. przywrócona zostaje linia nr 50 na os. Zalesie.

Rzeszów

Jest zgoda na zamianę działek z deweloperem. Andrzej Dec: „Znowu Hartbex dostanie znacznie więcej”

RZESZÓW. Łącznie miasto oddało 3,3 ha terenu, natomiast Hartbex przekazał 2,6 ha.

Rzeszów

Raport z przebudowy stacji Rzeszów Główny

RZESZÓW. O stanie prac informowano podczas wtorkowej konferencji prasowej.

Rzeszów

100-lecia Aeroklubu Polskiego w Jasionce. ZTM uruchamia dodatkowe linii L1 i L2

RZESZÓW. Już w najbliższą sobotę na rzeszowskim lotniskiem odbędzie się 100-lecia Aeroklubu Polskiego.

Rzeszów

Kasy samoobsługowe w E.Leclerc

RZESZÓW. Kasy samoobsługowe są dostępne od połowy sierpnia. Płatności dokonuje się w nich kartą.

Rzeszów

Będą konsultacje w sprawie koncepcji wodnego placu zabaw? Zdecydują radni

RZESZÓW. Ratusz chce przeprowadzić konsultacje w sprawie koncepcji wodnego placu zabaw.

Rzeszów

Znamy datę przenosin busów „Marcel” na Dworzec Podmiejski

RZESZÓW. O przenosiny busów firmy „Marcel” zabiegał prezydent Rzeszowa.

Reklama