Miasto rozpoczęło poszukiwania podmiotu, który zajmie się obsługą rachunków bankowych miasta Rzeszowa. Mowa m.in. o ok. 130 jednostkach organizacyjnych w latach 2020-2024. Główne zadania zwycięzcy przetargu związane będą z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym, usługą płatności masowych oraz konsolidacją sald.
„Przetarg jest skierowany głównie do banków. Skończyła się bieżąca umowa i dlatego rozpisaliśmy kolejny przetarg” – informuje Agnieszka Siwak-Krzywonos z biura prasowego Urzędu Miasta.
W ramach zadania mają zostać wykonywane następujące czynności:
- otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych,
- udzielanie kredytu w rachunku bieżącym budżetu miasta,
- obsługa i serwisowanie systemu bankowości elektronicznej rachunków bankowych m.in. poleceń krajowych i zagranicznych, masowych płatności, usługi konsolidacji sald, generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych,
- obsługa gotówkowa w zakresie wpłat i wypłat, wymiany walut, realizacja wpłat zamkniętych,
- obsługa terminali POS, wydawanie i obsługa kart płatniczych, rozliczanie transakcji dokonywanych w terminalach POS,
- konwoje gotówki, sortowanie, przeliczanie, księgowanie i przechowywanie gotówki,
- doradcy bankowego,
- informowanie o wpływających do wykonawcy zajęciach praw majątkowych stanowiących wierzytelność z rachunków bankowych przed realizacją zajęcia,
- przygotowywanie opinii, zestawień i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej,
- potwierdzanie przez Wykonawcę podpisów osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych zamawiającego, złożonym na pisemnym żądaniu zapłaty gwarancji przetargowych.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz