Tego typu treści dzielą się na przekazy o charakterze informacyjnym i emocjonalnym. Pierwsze z wymienionych mają służyć rzetelnemu przedstawieniu nie tylko korzyści, lecz także pewnych niedoskonałości. Z kolei drugie bazują na wykorzystaniu popularnych emotikonów oraz innych znaczników pokazujących stosunek oceniającego do tematu materiału. Platformami do przekazywania takich zasobów marketingu szeptanego są głównie fora internetowe, kanały społecznościowe czy zamknięte grupy miłośników.
Dlaczego warto postawić na marketing szeptany w internecie?
Zastosowanie przemyślanych i konsekwentnych działań w tym obszarze oznacza szereg korzyści dla zleceniodawcy danego projektu. Należy podkreślić, że nie musi nim być firma lub instytucja publiczna, może to być także osoba indywidualna. Marketing szeptany to liczne zalety, m.in.:
- niskie koszty zaangażowania,
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji albo postaci,
- pozyskiwanie ważnych informacji od innych użytkowników,
- stała wiedza na temat dopasowania oferty do oczekiwań odbiorców,
- szansa na dotarcie z przekazem do szerokiej grupy czytelników,
- zwiększenie konwersji,
- podtrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi klientami.
Z czego wynika skuteczność marketingu szeptanego w internecie?
Reklama
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz