Rzeszów - Niedziela, 24.11.2024
Reklama

Kreator postów na Facebooku. Najlepsze narzędzia 2022

Dodano:

Dobrze prowadzony profil na Facebooku to jeden z najskuteczniejszy sposób na dotarcie do nowych klientów i aktywne utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi. Aby mieć pewność, że nasz profil rzeczywiście będzie spełniał swoją funkcję, a nie zaginie w gąszczu podobnych fanpage-ów, dobrze jest wyposażyć się w praktyczne narzędzia do projektowania i publikacji postów.
 

Dlaczego warto korzystać z kreatorów postów na Facebooku?

 
Strona graficzna postów to jeden z najważniejszych elementów, które decydują o ich klikalności. Mamy dosłownie kilka sekund na to, by zainteresować potencjalnego odbiorcę na tyle, by zdecydował zapoznać się z całą treścią naszego posta. Dobrze dobrana grafika stanowi w tym przypadku klucz do sukcesu, dlatego warto poświęcić nieco czasu na jej zaplanowanie.
 

Canva

 
Canva to jeden z najpopularniejszych kreatorów postów dostępnych na rynku. Zapewnia szeroki wybór szablonów, które wystarczy tylko uzupełnić o własne obrazy i treści, by stworzyć gotowy materiał do publikacji. Spora część materiałów oferowanych w Canvie jest darmowa, co z pewnością stanowi jej dodatkowy atut.
 
 

Facebook Postmaker od Vista Create

 
Na podobnej zasadzie do kreatora Canv’y działa również Facebook Postmaker od Vista Create. Do dyspozycji użytkownika jest ponad 2000 gotowych layoutów do postów, dzięki czemu nawet najbardziej wybredni użytkownicy powinni znaleźć wśród nich taki, który będzie odpowiadał ich oczekiwaniom. Możemy wybierać między nowoczesnymi i tradycyjnymi stylami, dopasowując je do stylu, w jakim prowadzony jest nasz fanpage na Facebooku. Później wystarczy tylko zmodyfikować wybrany szablon, dopasowując go do swoich indywidualnych potrzeb, zapisać gotowy projekt i już można publikować.
 

Crello

 
Crello to kolejne praktyczne narzędzie, z którym warto zapoznać się bliżej, zwłaszcza jeśli nasz budżet jest ograniczony. Zupełnie za darmo udostępnia nam ono bardzo rozbudowaną galerię szablonów postów, które za pomocą dosłownie kilku kliknięć łatwo dopasować do swoich potrzeb. Obsługa Crello jest prosta i intuicyjna i co najważniejsze, nie wymaga z naszej strony żadnych zaawansowanych umiejętności w zakresie tworzenia grafik.
 
Przemyślana publikacja
 
Jeśli zadbamy już o to, by nasz post odpowiednio dobrze się prezentował, pora jeszcze na zaplanowanie jego publikacji. Każdy, kto na co dzień ma do czynienia z social mediami z pewnością zdaje sobie sprawę, że statystyki postów różnią się między sobą i są uzależnione od wielu czynników, takich jak chociażby pora ich publikacji. Aby mieć pewność, że nasz dopieszczony graficznie post osiągnie odpowiednio duże zasięgi, warto poświęcić nieco czasu na dodatkowe analizy. Jak to zrobić?
 

Postify

 
Tu z pomocą przychodzą nam dodatkowe narzędzia, takie jak chociażby Postify. Poza typowo graficznymi narzędziami kreator Postify dostarcza swojemu użytkownikowi szereg dodatkowych udogodnień i inspiracji. Praktycznym rozwiązaniem jest na przykład kalendarz świąt, z którego pomocą możemy dostosować swoje publikacje do konkretnej daty. Nawiązanie do aktualnych świąt, również tych mniej typowych to świetny sposób na utrzymanie aktywności na profilu i zachęcenie odbiorców do reakcji.
 

Napoleon Cat

 
Reklama
Kolejna propozycja dla nieco bardziej zaawansowanych użytkowników to polski serwis Napoleon Cat. Poza typowymi funkcjonalnościami związanymi z projektowaniem grafiki umożliwia on między innymi porządkowanie postów w formie przejrzystego kalendarza. To proste narzędzie pozwala rozplanować publikacje w dłuższej perspektywie i zadbać o ich logiczną kolejność. Możliwość integracji Facebooka z innymi platformami za pośrednictwem Napoleon Cat umożliwia jednoczesną publikację przygotowanych przez nas treści na rożnych kanałach, z których korzystamy.
 

Buffer

 
Propozycja dla tych, którzy publikację postów chcieliby połączyć z dokładną analizą swoich dotychczasowych działań w social mediach to Buffer. Narzędzie udostępnia swoim użytkownikom szereg rozbudowanych statystyk, takich jak polubienia strony na facebooku, udostępnienia czy komentarze. W oparciu o te dane można ocenić, które z uprzednio opublikowanych treści wywołały największe zaangażowanie odbiorców i w oparciu o ich reakcje świadomie zaplanować kolejne publikacje. Takie przemyślane działania w prosty sposób przekładają się na wzrost liczby obserwujących i ich zaangażowania.
 

Kreator postów na Facebooku - co wybrać?

 
Ostateczny wybór konkretnego kreatora, w oparciu o który będziemy przygotowywać swoje publikacje na Facebooku, w każdym przypadku powinien być dopasowany do naszych indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Powinniśmy zastanowić się, jak duży budżet mamy do dyspozycji lub skupić się na bezpłatnych narzędziach, jeśli nie chcemy inwestować żadnych środków. Należy też odpowiedzieć sobie na pytanie, czy nasz idealny kreator powinien umożliwić tylko przygotowywanie atrakcyjnych wizualnie postów, czy też zależy nam na jakichś dodatkowych funkcjonalnościach. Wreszcie, jeśli tylko mamy taką możliwość, dobrze jest samodzielnie przetestować przynajmniej kilka popularnych kreatorów dostępnych na rynku i na tej podstawie ocenić, który z nich najbardziej odpowiada naszym potrzebom.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Napisz tekst przy pomocy specjalistów: https://mypaperwriter.com/pay-someone.htm
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Jak wygląda zabieg depilacji laserowej?

Depilacja laserowa staje się coraz popularniejszą metodą usuwania nadmiernego owłosienia. Nic dziwnego, albowiem wiele osób ceni ją za bezinwazyjność i skuteczność. Jak w praktyce wygląda zabieg polegający na usuwaniu włosów za pomocą...

Artykuł sponsorowany

Metalowe długopisy reklamowe — czy to skuteczna forma reklamy?

Gadżety marketingowe umożliwiają szybkie i proste rozpowszechnianie wizerunku firmy. Każdy z nas potrzebuje długopisu - niewielkie narzędzie do pisania jest wykorzystywane każdego dnia w różnych miejscach. Widoczne logo marki będzie subtelną i...

Artykuł sponsorowany

Jak obliczyć ratę kredytu gotówkowego na 150 tysięcy złotych?

Kredyty gotówkowe to jedna z najpopularniejszych usług oferowanych klientom przez banki. Korzystają z nich osoby, które nie potrzebują ogromnych kwot na zakup domu czy mieszkania, a nieco mniejsze fundusze do innych inwestycji....

Artykuł sponsorowany

Musisz zrezygnować z wyjazdu na wakacje? Możesz odzyskać pieniądze!

Od dawna planujesz swój wymarzony wakacyjny wyjazd. Wycieczkę w biurze podróży opłaciłeś już wiele miesięcy temu i niecierpliwie odliczasz czas do urlopu. Pech sprawia jednak, że tuż przed nim dopada Cię choroba,...

Artykuł sponsorowany

Drzwi, które zapewnią ogromną funkcjonalność

Drzwi są elementem, który jako pierwszy zauważany jest przez gości ale posiadają także szereg innych właściwości, które mogą w znaczący sposób ułatwić codzienne funkcjonowanie. Gospodarze muszą mocno przemyśleć tą decyzje, gdyż jest...

Artykuł sponsorowany

Beta-karoten – na dobry wzrok i piękną opaleniznę

Prowitamina A, nazywana też beta-karotenem, znana jest ze swoich dobroczynnych właściwości. Związek należący do grupy karotenoidów odgrywa w organizmie człowieka bardzo ważną rolę – odpowiada za prawidłową pracę narządu wzroku, ochrania skórę...

Artykuł sponsorowany

Workation nad morzem, czyli nowy trend w zwyczajach zawodowych Polaków

Coraz więcej Polaków cieszy się z przywileju pracy zdalnej lub hybrydowej. Polubiliśmy home office, jednak, szczególnie w cieplejszych miesiącach roku, pragniemy sięgnąć po coś więcej. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby swoje...

Artykuł sponsorowany

Urlop z psem na Półwyspie Helskim? Sprawdź, o czym pamiętać przed wyjazdem!

Planujesz wyjazd na Półwysep Helski i trudno ci się rozstać z czworonożnym członkiem rodziny na czas urlopu? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby pies dołączył do urlopowiczów. Nad morzem stosunkowo łatwo można...

Reklama