Rzeszów - Wtorek, 22.04.2025
Reklama

EUROCOLOR - sprawdzony producent okien, drzwi i rolet

Dodano:

fot. Materiały prasowe
fot. Materiały prasowe
Wybór drzwi, rolet lub stolarki okiennej to ważna decyzja na mapie inwestycji budowy domu lub remontu mieszkania. Ten tekst poświęcamy jednemu z wytwórców wspomnianych w tytule elementów budowlanych — firmie EUROCOLOR. Dlaczego, naszym zdaniem, warto zainteresować się ofertą właśnie tego producenta drzwi i okien?

Dobre, bo polskie

Zacznijmy od szczypty historii. Firma EUROCOLOR powstała w 1996 r. jako producent okien w Pyskowicach. To niewielkie miasto położone w zachodniej części woj. śląskiego jest wciąż siedzibą firmy, choć jej współczesne zaplecze jest zupełnie inne niż to z połowy lat ’90. Dziś firma dysponuje dwoma zakładami produkcyjnymi, gdzie produkuje się już nie tylko okna, ale także rolety, bramy i stolarkę aluminiową, a także własnym zapleczem magazynowym oraz showroomem. Taka ekspansja była możliwa dzięki temu, że logo EUROCOLOR stało się rozpoznawalne w branży budowlanej, a produkty z Pyskowic są chętnie wybierane przez deweloperów, jak i prywatnych inwestorów. Dziś firma posiada ponad 500 partnerów handlowych w Polsce i Europie, zatrudniając ponad 300 pracowników. Wrażenie robi także krajowa sieć sprzedaży: produkty sygnowane logo Eurocolor można kupić w 38 salonach w kraju, w tym 21 autoryzowanych salonach firmowych.

Producent rolet, drzwi, okien i akcesoriów nakierowany na biznes

Powyższe liczby mogą robić wrażenie. Spróbujmy się zastanowić nad tym, co za nimi stoi i czemu konkretnie EUROCOLOR zawdzięcza tak imponujący rozwój w ostatnich latach? Z pewnością z jednym z atutów firmy jest kompleksowy asortyment – EUROCOLOR to producent stolarki okiennej (w tym także okien przesuwnych), wejściowych drzwi, rolet, bram i szeroko pojętych akcesoriów. Dzięki temu klient może zamówić wszystko w jednym miejscu i zrealizować całe zamówienie u jednego sprzedawcy. Klienci biznesowi mają do dyspozycji trzy dedykowane aplikacje, ułatwiające prowadzenie biznesu okiennego. Oprogramowanie ułatwia salonom sprzedaży współpracę z EUROCOLOR, dając do ręki dealerów kompendium wiedzy o produktach, program do robienia wycen i przygotowania zamówień oraz aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy. Ponadto każdy sprzedawca ma przydzielonego swojego opiekuna i może skorzystać z programu szkoleń. Narzędzia wspierające sieć sprzedaży są ważnym kołem zamachowym napędzającym rozwój marki wśród dystrybutorów.


Krok w stronę klientów indywidualnych

EUROCOLOR ma też konkretną ofertę dla osób kupujących elementy wykończenia budowlanego na własne potrzeby. Również na ich korzyść przemawia różnorodność asortymentu. Wszystkie niezbędne do budowy domu elementy można kupić pod jednym dachem: okna aluminiowe, okna PCV, drzwi przesuwne, drzwi wejściowe, rolety zewnętrzne, bramy garażowe czy akcesoria. Wszystko to można załatwić, pozostając w kontakcie z jednym sprzedawcą. To bardzo wygodne rozwiązanie pozwalające zaoszczędzić sporo czasu na etapie decyzyjnym. Ważnym aspektem oferty EUROCOLOR jest możliwość montażu fabrycznego. Nawet najlepszy producent drzwi, okien czy rolet nie może zagwarantować, że jego produkty będą spełniać swoją rolę, jeśli zostaną niewłaściwie zamontowane. Aby zapobiec temu czarnemu scenariuszowi, warto wykupić opcję fabrycznego montażu. Jest to usługa polegająca na zainstalowaniu okien, rolet czy drzwi przez certyfikowane ekipy, przeszkolone przez producenta. Autorski sposób montażu stworzony przez EUROCOLOR z jednej strony spełnia wszystkie normy UE, z drugiej daje gwarancję na szybki i profesjonalny montaż oraz regulację, czyli pozwala wykorzystać pełen potencjał markowych drzwi, okien, bram czy rolet.
Reklama
Drugą opcją mającą na celu zapewnienie większego bezpieczeństwa klientom jest przedłużona gwarancja. Do standardowego pakietu gwarancyjnego EUROCOLOR dodaje możliwość przedłużenia ochrony o rok lub trzy lata za stosunkowo niewielką opłatą. Remont mieszkania lub budowa domu to inwestycja na lata, dlatego coraz więcej osób, decyduje się na firmowy montaż i przedłużoną gwarancję, które pomagają im się cieszyć swoją bezpieczną twierdzą na dłużej.

Producent okien ze znakiem jakości

Usługi, które marketingowcy zakwalifikowaliby jako tzw. produkt poszerzony, pełnią istotną rolę w podejmowaniu decyzji konsumenckich, jednak wciąż sednem sprawy pozostaje jakość, trwałość i funkcjonalność samego produktu. A te parametry w przypadku EUROCOLOR stoją na najwyższym poziomie. Prześledźmy je na przykładzie okien, czyli głównego produktu w katalogu. EUROCOLOR ma w ofercie okna PCV i aluminiowe cechujące się najwyższymi standardami wykonania, bezpieczeństwa i energooszczędności. Dostępna w szerokiej palecie barw stolarka okienna jest też bardzo funkcjonalna, dzięki innowacyjnym okuciom i autorskim rozwiązaniom (np. rolka Kopibo, zaczepy antywyważeniowe, czy funkcja wietrzenia Zima-Lato). Okna PCV bazują na rozpoznawalnych w całej Europie profilach: Rehau, Schüco, Veka z kolei okna aluminiowe są dostępne w technologiach Ponzio i Aluprof.

Wszystko to sprawia, że EUROCOLOR jawi się jako kompletny producent drzwi, okien i rolet – partner, któremu warto zaufać podczas realizowania najważniejszych inwestycji w życiu.

 
Źródło: Art. zewnętrzny
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Grill weekend z Mikołajem Reyem

Kilka propozycji BBQ, opracowanych przez Mikołaja Reya, które zaskoczą ciekawym smakiem, a które jednocześnie z łatwością przygotujecie samodzielnie z produktów marki Szubryt.

Artykuł sponsorowany

Nowy Nissan Qashqai już w Rzeszowie. Nissan zaprasza 21-25 czerwca na prezentację w salonie AUTONIX

W rzeszowskim autoryzowanym salonie Nissan AUTONIX egzemplarz tego wszechstronnego crossovera będzie można zobaczyć i przetestować w dniach 21 – 25 czerwca.

Artykuł sponsorowany

Czym się kierować przy wyborze kostki brukowej?

Kostka brukowa to najpopularniejszy z materiałów wykończeniowych wykorzystywanych na zewnątrz. Stosuje się ją wokół domu, buduje chodniki i ścieżki, a także wyznacza solidne parkingi i podjazdy.

Artykuł sponsorowany

Czarnogóra - bałkańska perła

Nie bez powodu Czarnogóra bywa określana „ukrytym skarbem Adriatyku” lub „bałkańską perłą”. 

Artykuł sponsorowany

Sprzedaż na rynkach krajowych i zagranicznych - Ryzyka w transakcjach handlowych

Decyzja o wyjściu na rynki zagraniczne – to milowy krok w funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa i wielkie wyzwanie dla właścicieli i kierowników. Warto się do tego kroku dobrze przygotować, by uniknąć błędów i...

Artykuł sponsorowany

Jak wybrać najlepsze długopisy do biura?

Długopis to przyrząd piśmienniczy, który tuż po skonstruowaniu i oddaniu go do powszechnego użytkowania, stał się przedmiotem, bez którego trudno się dzisiaj obejść. Szeroki wybór konstrukcji z różnymi wkładami, mechanizmami i kolorami...

Artykuł sponsorowany

Wodoszczelne profile LED, jak wybrać odpowiedni?

Oświetlenie LED pełni obecnie wiele różnych funkcji. Oprócz tego, że jest podstawowym źródłem światła, może również pełnić funkcję dekoracyjną, która jest równie popularna, jak jego podstawowa rola. Coraz więcej pojawia się więc...

Artykuł sponsorowany

Media społecznościowe stały się głównym kanałem komunikacji firmy z klientem

Rozmowa z Damianem Nowakiem, Marcinem Ziobro i Grzegorzem Ogrodnikiem, założycielami agencji reklamowej Koala Marketing, która na zaproszenie ośrodka Enterprise Europe Network przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie prowadzi...

Reklama