Rzeszów - Sobota, 23.11.2024
Reklama

Czym jest analiza kolorystyczna u fryzjera?

Dodano:

Analiza kolorystyczna to bardzo popularny zabieg wykorzystywany przez znawców mody, makijażystki, ale także fryzjerów. Dzięki niej można poznać idealne odcienie włosów, które podkreślają unikaną urodę i maskują ewentualne mankamenty. Tłumaczymy, na czym polega analiza koloru oraz kiedy warto się na nią zdecydować.
 

Czym jest analiza kolorystyczna?


Analiza kolorystyczna polega na ocenie odcienia skóry, oczu oraz włosów, oraz ich wzajemnego dopasowania. Taki zabieg może być wykonywany celem dopasowania ubrań, oprawek okularów, ale także nowego koloru włosów. Analiza kolorystyczna u fryzjera pozwoli dobrać kolor, dzięki któremu cera wyda się młodsza i bardziej świetlista, a oczy zostaną estetycznie podkreślone.


Czemu warto wykonać analizę kolorystyczną?


Analiza kolorystyczna  to bardzo prosty zabieg, który wystarczy wykonać tylko raz w życiu, a który  może diametralnie odmienić twój wygląd. Odpowiedni dobór koloru włosów do odcienia skóry oraz oczu wydobędzie twoje najmocniejsze strony, a jednocześnie zamaskuje mankamenty. Warto podkreślić, że analizie kolorystycznej może poddać się każdy, bez względu na wiek oraz płeć.

Dodatkową korzyścią z analizy kolorystycznej jest to, że dzięki niej poznasz barwy, które warto wplatać w codzienną garderobę. Oznacza to zatem, że jednokrotna wizyta u fryzjera specjalizującego się w kolorach pozwoli ci nie tylko na łatwe dopasowywanie farby, ale także ubrań oraz dodatków.


Analiza kolorystyczna – jak przebiega?


Fryzjer wykonujący analizę kolorystyczną (najczęściej kolorysta) przykłada do twarzy klienta specjalne koło barw, a następnie analizuje korelację odcienia skóry z każdą z nich. W ten sposób może wytypować ciepłotę i nasycenie koloru, który najlepiej komponuje się ze skórą.

Po przeprowadzeniu analizy fryzjer może określić twój typ urody – wiosna, lato, jesień lub zima. W ramach każdego z tych rodzajów wyróżnia się pomniejsze podtypy, pozwalające na jeszcze bardziej precyzyjne dopasowanie najlepszych barw.


Jaki kolor włosów będzie dla ciebie najlepszy?

Reklama
Analiza kolorystyczna w ostatnich latach rozwinęła się bardzo intensywnie, dlatego trudno mówić już o zero-jedynkowym doborze konkretnego koloru włosów do karnacji. Przykładowo, bladolica kobieta nie zawsze będzie wyglądać dobrze w blondzie lub rudości. Podstawowe zasady dopasowania koloryzacji do jasnej skóry znajdziesz tutaj: https://swiat-kosmetykow.pl/jaki-kolor-wlosow-do-jasnej-karnacji.

Wykonując analizę kolorystyczną, specjalista sprawdza także kolor oczu klienta. Jest on ważnym wyznacznikiem typu urody. Jeśli masz niebieskie oczy, sprawdź, jakie odcienie mogą najlepiej do niego pasować: https://swiat-kosmetykow.pl/jaki-kolor-wlosow-do-niebieskich-oczu. Z kolei ciemnookie panie z reguły dobrze wyglądają w ciemnych włosach, jednak ponownie: wiele zależy także od odcienia skóry. W analizie kolorystycznej wszystkie trzy elementy – włosy, skóra i oczy – muszą idealnie ze sobą współgrać, tworząc harmonijną całość.


Analiza kolorystyczna – wydobądź potencjał swojej urody


Wykonanie analizy kolorystycznej u fryzjera może znacznie odmienić twój wygląd i raz na zawsze wpłynąć na modowe wybory. Nie jesteś zadowolona ze swojego wyglądu, a eksperymenty z odcieniem włosów wiecznie wydają się nieudane? Pora znaleźć specjalistę od kolorów i poznać te, które są stworzone dla ciebie! Aj jeśli chcesz poznać inne wskazówki na temat koloryzacji i pielęgnacji kosmyków, koniecznie odwiedź bloga Świat Kosmetyków: https://swiat-kosmetykow.pl/.

Artykuł sponsorowany

Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości

Artykuł sponsorowany

Czym jest numer księgi wieczystej i jak go ustalić?

Księgi wieczyste są ogólnodostępnymi dokumentami, które zawierają informacje na temat stanu prawnego nieruchomości. Wyszukanie jej numeru może jednak nie być takie łatwe, a co za tym idzie, dostęp do danych dotyczących mieszkania...

Artykuł sponsorowany

Okna drewniane - zalety, cechy, czy warto się na nie zdecydować?

Okna drewniane są nieodłącznym elementem tradycyjnej architektury, stanowiąc symbol klasy i elegancji. W dobie nowoczesnych technologii produkcji wybór jednej z najstarszych form stolarki okiennej wciąż cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Ale czy warto...

Artykuł sponsorowany

Sportowy look na wyjścia na miasto – jak skomponować stylizację męską?

Dobór poszczególnych części garderoby wymaga nutki wyczucia i odrobiny wiedzy. Także w przypadku luźnych, sportowych stylizacji, w których tak naprawdę łatwo o stworzenie efektu kiczu. O czym musisz pamiętać podczas ubierania się?

Artykuł sponsorowany

Jak wzbogacić smak konfitur?

Jest pyszna, słodka i owocowa, a wiele osób nie wyobraża sobie bez niej na przykład śniadania. To oczywiście konfitura, która często gości na stołach jako domowy wyrób. Istnieje sporo metod jej przygotowywania,...

Artykuł sponsorowany

Sukces dzięki Coachingu Biznesowemu w Stolicy

W dobie globalizacji i ciągłych zmian na rynku pracy, rola coacha biznesowego staje się coraz bardziej istotna. Coaching biznesowy, będący profesjonalnym partnerstwem pomiędzy coachem a klientem, ma na celu wspieranie przedsiębiorców i...

Artykuł sponsorowany

Gadżety reklamowe na targi - czym są, czy warto je wykorzystać?

Każda firma potrzebuje skutecznej reklamy, żeby móc wypromować swoje produkty tudzież usługi. Aktualnie dostępnych jest wiele gadżetów reklamowych, które są w stanie poprawić wizerunek przedsiębiorstwa i zwiększyć jego rozpoznawalność. Targi stanowią znakomitą...

Artykuł sponsorowany

Odsunięcie wprowadzenia obligatoryjnego KSEF

KSEF, czyli Krajowy System e-Faktur miał wejść obowiązkowo od 1 lipca 2024 r. Termin ten został jednak przesunięty w czasie, chociaż nie wiemy jeszcze konkretnie, kiedy konieczne będzie rozliczanie faktur wyłącznie w...

Artykuł sponsorowany

Outsourcing usług logistycznych - co warto wiedzieć o współpracy z hurtownią?

Internetowi sprzedawcy coraz częściej decydują się na powierzanie procesów logistycznych zewnętrznym firmom. Jednym z popularniejszych modeli outsourcingowych jest dropshipping, który opiera się na ścisłej współpracy z hurtownią. Co warto o tym wiedzieć...

Reklama