Dodano: 25.06.2019 r.
Wiele firm zastanawia się nad tym, jakie sposoby reklamy są najlepsze na to, żeby klienci do nich wrócili. Oczywiście bardzo popularny jest marketing internetowy, jednak warto wybrać też bardziej tradycyjne metody, które polegają na wręczaniu gadżetów reklamowych, ulotek lub innych symboli, które bezpośrednio są kojarzone z naszą firmą. Ważne jest tylko to, żebyśmy wybrali elementy gwarantujące sukces.
Stwórz markę!
Przede wszystkim pamiętajmy o tym, że klienci mają największe zaufanie do firm, które mają spójną markę. Poza tym liczy się to, by grupa odbiorców kojarzyła w jakikolwiek sposób symbole związane z naszą firmą, a szczególnie jej logo. Dlatego warto z każdej strony otoczyć klientów takimi elementami. Możemy to zrobić przy pomocy różnych gadżetów, np.
- Teczki, do której włożymy dokumenty, m.in. umowę lub ofertę,
- Wizytówki, dzięki temu na pewno kontakt z nami będzie jeszcze łatwiejszy,
- Koperta oraz papier z logiem firmy, co jest szczególnie ważne, jeżeli prowadzimy korespondencję z klientem.
Przedstaw firmę
Zwróćmy uwagę na to, że odbiorcy chętniej wybierają firmę, z którą się utożsamiają. Dlatego zachęćmy klientów do poznania naszej historii, sposobów działania, wartości, ale też przedstawmy pracowników. Oczywiście wręcz niemożliwe jest to, żebyśmy dokonali tego osobiście, ale bardzo pomocne będą ulotki bądź katalogi. Dzięki nim w bardziej skróconej lub dłuższej formie pokażemy firmę od wewnątrz, dzięki czemu stworzymy pozytywny i ciepły wizerunek. Konsekwencją takiego działania może być dłuższa współpraca z klientem.
Zainwestuj w jakość
Niezwykle istotna jest wysoka jakość produktów reklamowych, które chcemy przekazać klientom. Zawsze o tym pamiętajmy. Jeżeli damy im coś, co jest wykonane na cienkim papierze, a druk będzie rozmyty, to na pewno nie będziemy pozytywnie kojarzeni. Dlatego poświęćmy chwilę na znalezienie firmy, jak
caffeprint.eu, która zagwarantuje nam nie tylko różnorodny asortyment, ale przede wszystkim wysoką jakość. Szczególnie powinniśmy o to zadbać, jeżeli naszą grupą odbiorczą jest klient biznesowy, mamy sporą konkurencję lub chcemy zwiększyć lojalność wśród nabywców.
Wykorzystaj gadżety firmowe
Od dawna jednym z najlepszych sposobów na przyciągnięcie klientów, a także zapisanie się w ich pamięci, są gadżety firmowe. Dzięki nim nie tylko sprawiamy przyjemność nabywcom, ale też zwiększamy rozpoznawalność marki. Ważne jest tylko to, żebyśmy zastanowili się nad tym, jaki prezent sprawdzi się najlepiej w naszej branży. Dobrym przykładem jest np. medycyna, nowoczesne technologie lub przemysł, gdzie klienci biznesowi na pewno najbardziej będą cenili katalogi, ulotki bądź broszury informacyjne. Choć możemy też zdecydować się na inne gadżety.
Najpopularniejsze gadżety firmowe
- Artykuły papiernicze – warto postawić na kalendarze, notatniki lub podkładki na biurko.
- Długopisy – to najpopularniejsze gadżety, warto dodać na nich grawer.
- Kubki lub szklanki – gwarantują dobrą rozpoznawalność, poza tym są bardzo użyteczne.