RZESZÓW. Wnioski na dotacje na dofinansowanie kosztów, związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest, można składać od 20 do 31 stycznia 2020 roku. Mieszkańcy mogą liczyć na 100% pokrycie kosztów.
Nabór wniosków o dotację na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Rzeszowa, w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Miasto Rzeszów na lata 2011 - 2032”, prowadzony jest przez Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
Koszty kwalifikujące się pod dofinansowanie będą przeznaczone, m.in. na demontaż z obiektów budowlanych oraz załadunek i transport materiałów składowanych na posesjach. O dodatkowe środki mogą starać się zarówno osoby fizyczne, jak również wspólnoty mieszkaniowe.
Niezbędne formularze dostępne są w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa oraz w punktach informacyjnych Urzędu Miasta Rzeszowa. Ponadto formularz wniosku można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej. Nabór potrwa od 20 stycznia 2020 r. do 31 stycznia 2020 r.
Dodajmy, że mieszkańcy, decydujący się na skorzystanie z pomocy miasta, mogą liczyć na 100% dofinansowanie kosztów związanych z usunięciem i transportem azbestu.
„Jest 100% dofinansowania na demontaż, załadunek, transport i unieszczęśliwienie. Kwota łączna nie może przekroczyć jednak 800 zł brutto za tonę. Jak jest ściągnięty azbest, to też jest 100% dotacji pokrywającej koszty transportu z posesji, tylko też jest warunek, że nie więcej niż 400 zł brutto za tonę. Od 2011 roku nikt jednak z mieszkańców nie dopłacał” – informuje Małgorzata Wojnowska, dyrektor Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa.
Nabór wniosków o dotację na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Rzeszowa, w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Miasto Rzeszów na lata 2011 - 2032”, prowadzony jest przez Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
Koszty kwalifikujące się pod dofinansowanie będą przeznaczone, m.in. na demontaż z obiektów budowlanych oraz załadunek i transport materiałów składowanych na posesjach. O dodatkowe środki mogą starać się zarówno osoby fizyczne, jak również wspólnoty mieszkaniowe.
Niezbędne formularze dostępne są w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa oraz w punktach informacyjnych Urzędu Miasta Rzeszowa. Ponadto formularz wniosku można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej. Nabór potrwa od 20 stycznia 2020 r. do 31 stycznia 2020 r.
Reklama
„Jest 100% dofinansowania na demontaż, załadunek, transport i unieszczęśliwienie. Kwota łączna nie może przekroczyć jednak 800 zł brutto za tonę. Jak jest ściągnięty azbest, to też jest 100% dotacji pokrywającej koszty transportu z posesji, tylko też jest warunek, że nie więcej niż 400 zł brutto za tonę. Od 2011 roku nikt jednak z mieszkańców nie dopłacał” – informuje Małgorzata Wojnowska, dyrektor Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa.
Rafał Bolanowski (rafal.bolanowski@resinet.pl)
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz