Rzeszów - Piątek, 29.11.2024
Reklama

"Mobilny Urzędnik" pomaga załatwić sprawy bez wychodzenia z domu

Dodano:

Na zdjęciu pani Eugenia, mieszkanka Rzeszowa, którą odwiedził „Mobilny Urzędnik”, fot. Grzegorz Bukała/UM Rzeszowa
Na zdjęciu pani Eugenia, mieszkanka Rzeszowa, którą odwiedził „Mobilny Urzędnik”, fot. Grzegorz Bukała/UM Rzeszowa
RZESZÓW. Od 31 marca 2022 r. w Rzeszowie realizowany jest projekt pn. „Mobilny Urzędnik”. Dzięki usłudze, osoby o specjalnych potrzebach mogą załatwić sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu.

Usługa „Mobilny Urzędnik” polega na obsłudze spraw urzędowych na terenie Rzeszowa w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z usługi. Pracownik Urzędu Miasta Rzeszowa dostarczy potrzebne druki urzędowe, pomoże w ich wypełnieniu, przyjmie niezbędne dokumenty, a następnie zarejestruje je w urzędzie. (Wszelkie dokumenty wymagane do dołączenia w ramach procedury mieszkaniec ma obowiązek zgromadzić samodzielnie).

Z pomocy mogą skorzystać mieszkańcy o szczególnych potrzebach, którzy z powodu niepełnosprawności lub wieku mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie Miasta Rzeszowa. Potrzebę załatwienia sprawy w ten sposób można zgłosić na dwa sposoby:

- telefonicznie dzwoniąc na Infolinię Urzędu Miasta Rzeszowa, pod numer tel. 1 77 88 99 00 (zgłoszenia można dokonać także za pośrednictwem członka rodziny, czy opiekuna) od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30-15.30.
Reklama
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – wysyłając zgłoszenie  na adres: mobilny.urzednik@erzeszow.pl

W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa oraz podać swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu. Tą drogą załatwiane są różne sprawy, od złożenia wniosku i wydania Ogólnopolskiej Karty Seniora, przez pomoc dla przedsiębiorców, po kwestie dotyczące wymiany i wydawania dowodu osobistego.

Zgłoszenia do „Mobilnego Urzędnika” są realizowane w środy i czwartki w godzinach od 9:00 do 14:00. Urzędnicy spotykają się z mieszkańcem w najbliższym dniu, w którym dostępny jest wolny termin. Obsługa mieszkańców w ten sposób jest bezpłatna.
 
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

Oferta na budowę prawoskrętu z ul. Słowackiego w ul. Szopena wciąż za wysoka

RZESZÓW. Ratusz chce wydać 1,2 mln zł, wykonawca ponownie wystartował z ofertą 2,4 mln zł.

Rzeszów

Bracia kierowali tym samym motocyklem. Obydwaj byli pijani

RZESZÓW. Obaj mężczyźni odpowiedzą za jazdę w stanie nietrzeźwości, dodatkowo młodszy z nich odpowie za złamanie zakazu prowadzenia pojazdów.

Rzeszów

PKP rozpoczęło przebudowę stacji Rzeszów Główny. Demontaż kładki w lipcu

RZESZÓW. W lipcu wykonawca planuje demontaż dwóch pierwszych przęseł kładki od strony ul. Kochanowskiego.

Rzeszów

Zarząd Województwa Podkarpackiego z wotum zaufania i absolutorium

RZESZÓW, PODKARPACIE. Budżet Podkarpacia został wykonany w 95,3% planu.

Rzeszów

Przerwa w dostawie wody dla mieszkańców 15-stu ulic

RZESZÓW. Utrudnienia pojawią się 25 czerwca od godz. 22.00 do 06.00.

Rzeszów

25 czerwca możliwe czasowe utrudnienia w ruchu

RZESZÓW. We wtorek, 25 czerwca br. ulicami miasta przejdzie pielgrzymka piesza do Lwowa.

Rzeszów

Radny interpeluje w sprawie poszerzenia chodnika i rewitalizacji al. Pod Kasztanami

RZESZÓW. Radny Daniel Kunysz pyta m.in. o możliwość poszerzenia chodnika na al. Pod Kasztanami.

Reklama