Rzeszów - Sobota, 30.11.2024
Reklama

#JestemNaBecieNaCałymŚwiecie, czyli dwunasta edycja InternetBeta w wersji online

Dodano:

fot. Materiały prasowe
fot. Materiały prasowe
RZESZÓW. Choć rok 2020 zaskoczył wszystkich i pokrzyżował różne plany, w rozkładzie jazdy tegorocznych konferencji branżowych nie mogło zabraknąć Bety. Kultowa konferencja tym razem odbyła się w wersji online.
 
Konferencja inna niż wszystkie

12. edycja konferencji InternetBeta, którą zaplanowano na 16-17 września 2020, była wyjątkowa. Niestety, miłośnicy konferencji oraz corocznych, wrześniowych spotkań w Kielnarowej k. Rzeszowa nie mogli w tym roku zobaczyć się na żywo. Wymiana doświadczeń, rozmowy w kuluarach i wieczorny networking są znakiem rozpoznawczym wydarzenia. Od dwunastu lat, wczesną jesienią w nowoczesnej siedzibie Wyższej Szkoły Zarządzania i Informatyki w Rzeszowie spotykają się specjaliści z różnych środowisk i branż – m.in. internetowej, marketingowej, NGOs, start-upów czy nowych technologii. Położenie kampusu oraz otaczające go łono natury sprawiają, że przez 3 dni wydarzenia nikt nie ucieka między prelekcjami na spotkania biznesowe, a korzysta z wszystkich możliwości, jakie daje konferencja.
 
Niestety, pandemia pokrzyżowała plany na ponowne spotkanie na Podkarpaciu i chłonięcie wiedzy przekazywanej przez specjalistów. Organizatorzy konferencji i #ludzieBety zadbali jednak o to, by – mimo nietypowych okoliczności – i w tym roku Beta mogła się odbyć. Efektem tego była dwudniowa InternetBeta 2020 w wersji online, na którą zarejestrowało się ponad 700 osób!
 
W tym roku nie Kielnarowa, a… Meeting Application!

Uczestnicy tegorocznej edycji konferencji, która z racji swej formuły tym razem była bezpłatna, mogli wziąć w niej udział za pomocą Meeting Application. Wystarczyło pobrać aplikację w wersji mobilnej lub desktopowej i za pomocą niej dołączyć do wydarzenia. Dzięki temu każdy mógł być na Becie – na całym świecie!
 
Na starcie wydarzenia Łukasz Bis powitał wszystkich Betowiczów ze swojego centrum dowodzenia. Wysoki poziom wystąpień narzucił wszystkim prezentującym Paweł Tkaczyk, czyli Batman polskiego storytellingu, któremu to przypadła w tym roku prezentacja otwierająca Betę.

Program wydarzenia był naprawdę obfity i został skonstruowany tak, aby każdy znalazł w nim tematy ciekawe dla siebie.
 
„Powiem szczerze – bałem się tegorocznej edycji Bety. Bo Beta to klimat, a klimat to ludzie. Fakt, że nie mogliśmy zebrać się na wspólnej wymianie poglądów, prelekcja i afterparties w Kielnarowej, sprawiał, że miałem obawy czy uda się utrzymać atmosferę, klimat kultowego przecież wydarzenia. Moje obawy były zupełnie nie uzasadnione. Agenda była naprawdę wysokich lotów – tematów było mniej, ale za to wyselekcjonowane perełki. Wiele też bardzo ciekawych nie znalazło się w agendzie, ale czas nie jest z gumy. Prelegenci nie zawiedli! Uczestnicy dopisali! Cała społeczność pokazała, że Konferencja InternetBeta jest naprawdę ważna i powinna trwać mimo niesprzyjających warunków. Tegoroczna edycja była totalnie inna – widzę to chociażby po zmęczeniu, nie było biegania, ba! Był nawet czas na to, żeby się wyspać. Ale emocje związane z prelekcjami, zbijaniem wirtualnych piątek i samym zakończeniem Konferencji te same. Podsumuję prostymi słowami: Do zobaczenia za rok!” [Łukasz Bis, CEO InternetBeta]
 
Reklama
 
Dla każdego coś dobrego

Jak co roku pojawiły się tematy jak najbardziej aktualne. Przewidziano wystąpienia ekspertów omawiających zarówno kwestie bardziej techniczne, jak Google Analytics, dane, hosting, jak i prawo czy start-upy. Pojawiły się też prezentacje na temat zaangażowania społecznego, komunikacji czy przyszłości content marketingu.
 
Na wirtualnej scenie wydarzenia nie zabrakło nazwisk, które od wielu lat pojawiają się w agendzie Bety – takich jak Tkaczyk, Sadowski, Sala, Kozieł czy Miłkowski.

Wystąpienia podczas pierwszego dnia dostarczyły wiedzy na temat snu (Magdalena Komsta), content marketingu (Grzegorz Miłkowski), prezentacji online (Kamil Kozieł), influencer marketingu (Kacper Zdunek), komunikacji marketingowej skierowanej do osób wysoko wrażliwych (Magdalena Daniłoś), monitoringu internetu (Mikołaj Winkiel) czy fenomenu gier (Karolina Kałużyńska).

Drugi dzień zapewnił zaś dawkę inspiracji na temat tworzenia treści i generowania ruchu (Robert Marczak), pozyskiwania klientów za pomocą LinkedIna (Adrian Gamoń), zaangażowania społecznego marek (Jacek Szlak) czy sklepów internetowych (Jakub Lisiecki). Prezentacja zamykająca 12. edycję Bety należała do Michała Sadowskiego, który podzielił się poradami na temat skutecznej komunikacji w biznesie i nie tylko.
 
Organizatorzy i partnerzy wydarzenia

Organizatorem tegorocznej edycji wydarzenia była – podobnie jak w innych latach -  Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowi. W gronie partnerów technologicznych znaleźli się Blue Cherry Studio, GetResponse , Meeting Application oraz mobitouch. Partnerami wydarzenia zostali zaś Aeropolis - Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny, Big Thing, Brand24, Biuro Karier Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, CoffeeDesk, ContentHouse, cyber_Folks, Eactive, Feb, filmcloud, kancelaria Lubasz i Wspólnicy, Prefactum, Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego, sellizer oraz space wizard.

Patronat medialny nad wydarzenie sprawowali Fintek, Marketing przy kawie, Marketer+, SocialPress oraz Sprawny Marketing.
 



 
Źródło: informacja prasowa
Reklama

Komentarze

Pozostałe wiadomości z Rzeszowa

Rzeszów

W Rzeszowie powstanie mural poświęcony Asseco Resovii Rzeszów

RZESZÓW. Akcja składać się będzie z czterech etapów.

Rzeszów

Jakich inwestycji miejskich możemy spodziewać się w 2019 roku w Rzeszowie?

RZESZÓW. Urząd Miasta Rzeszowa opublikował plany zamówień publicznych na 2019 rok.

Rzeszów

CBŚP i Prokuratora Rejonowa z Rzeszowa zlikwidowali trzy agencje towarzyskie

RZESZÓW, POLSKA. Jak ustalili śledczy z prowadzonych agencji towarzyskich miesięcznie można było uzyskać ok. 120 tys. zł.

Rzeszów

RARR podpisuje umowę z Bankiem Gospodarstwa Krajowego. Będą pożyczki z atrakcyjnym oprocentowaniem

RZESZÓW. W wyniku realizacji dwóch projektów łącznie do sektora MŚP w postaci preferencyjnych pożyczek trafi 21 mln zł.

Rzeszów

Zaginęła 19-latka z Rzeszowa. Ostatni raz kontaktowała się z matką będąc w Zakopanem

RZESZÓW. Rysopis: wiek z wyglądu 25 lat, wzrost 180 cm, szczupła budowa ciała, włosy czarne, proste, długie. Oczy brązowe.

Rzeszów

W parku na ul. Rycerskiej wstrzymano pracę. Rodzina Jędrzejowiczów chce odzyskać majątek

RZESZÓW. „Nie będziemy wydawać pieniędzy, kiedy sprawa się toczy” – wyjaśnia Tadeusz Ferenc.

Reklama