W ciągu dwunastu lat, InternetBeta zdążyła już zyskać miano kultowej, przede wszystkim ze względu na swój interdyscyplinarny charakter. Wydarzenie rokrocznie gromadzi przedstawicieli najważniejszych agencji reklamowych i digitalowych, inwestorów, startupowców, managerów i właścicieli największych serwisów i sklepów internetowych, osoby odpowiedzialne za marketing i innowacje pracujący dla największych oraz niszowych marek, a ponadto socjologów, psychologów oraz przedstawicieli samorządów i organizacji pozarządowych.
W ramach tegorocznej edycji zaplanowano około 30 inspirujących i zróżnicowanych prezentacji, z których dowiemy się m.in.: „Co łączy ludzi w firmie, jeśli zabierzemy im biuro i biurka?” oraz „Czy Internet powstrzymuje rewolucje czy pomaga w ich przeprowadzaniu?”. Udział w konferencji jest bezpłatny.
W tegorocznej edycji swoją wiedzą i doświadczeniami podzielą się m.in.: Błażej Miernikiewicz – prezes Extinction Rebellion, Grzegorz Miłkowski – CEO ContentHouse, czy Grzegorz Nowak – założyciel i dyrektor zarządzający Alpaca Studio. Prelekcje poprowadzą również np. Michał Sadowski – założyciel i prezes Brand24, Filip Werstler – trener wystąpień publicznych, a także dr Dominik Lubasz – radca prawny.
Udział w tegorocznej konferencji InternetBeta jest możliwy po wypełnieniu formularza dostępnego TUTAJ.
InternetBeta 2020 odbędzie się w dniach 16 – 17 września 2020 r.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz