Przebudowa układu kilkunastu ulic w rejonie dworca kolejowego, m.in. Batorego, Siemieńskiego, Styki i Śniadeckich, jest największą trwającą obecnie w Rzeszowie drogową inwestycją. Przedsięwzięcie o wartości ok. 50 mln zł, dofinansowane ze środków unijnych, ma zostać ukończone jesienią przyszłego roku.
W poniedziałek po południu rozpoczęła się potężna operacja – betonowanie płyty dennej wiaduktu w ciągu ul. Batorego. – Jest to drugie w historii Rzeszowa tak duże tego typu przedsięwzięcie. Większe zostało wykonane tylko przy okazji budowy mostu im. Mazowieckiego – podkreślają przedstawiciele firmy Strabag, wykonawcy przebudowy układu ulic. W operacji, która zakończyła się we wtorek wieczorem brało udział 16 betoniarek, pracujących w ruchu ciągłym. Do betonowania płyty dennej wiaduktu przy ul. Batorego zużytych zostało blisko 4 tys. ton betonu, a do samego zbrojenia płyty wykorzystano 170 ton stali.
Reklama
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodać komentarz